frøken blå Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 på tunga! Rart! Og irriterende. Kan godt skjønne at lillegutt sier det er vondt på tunga. Hva kan det være, og hvordan i all verden kan vi ha fått dette samtidig? Skal kanskje ikke mere til enn å drikke fra samme flaske/glass? Hva kan det være? Det verker litt ja.
Turtle Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 sopp kanskje eller muligens noe som heter foot and mouth deseas, som er hvite blemmer inne i munnen hender og under føtter(og IKKE har noe som helst med munn og klovsjuken å gjøre selv om navnet er likt)
frøken blå Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 helsikken!! DET svineriet har gått i barnehagen hvor vi er alle tre (barna+meg). helsikkkkkken!!!!!!!!!!!! hvordan behandles det? eller må man bare ha det til det går bort?
Turtle Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 det husker jeg ikke.... men en kjapp telefon til legevakten vil vel gi deg svaret og post det gjerne så jeg kanskje kan huske det til neste gang
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Høres ut som munn,hånd, fotsyke ja. Skikkelig pyton er det, kommer igjen og igjen. Tror alle i vennegjengen ( foreldre og barn) har hatt det nå. Jeg har for øyeblikket en tungespiss som føles forbrent og store grønne sår på slimhinnen. Barna har også hatt løs avføring. Om jeg ikke tar helt feil er dette et virus, derfor ingen medisin. Må bare vente til det går over. God bedring
NoDoubt Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Er sikkert munn og klovsyke. Kjenner flere som har hatt det i det siste. Tror det går over av seg selv. Men det smitter fort!
frøken blå Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 ja, legevakten mente det var virus. hvis vi fikk feber måtte vi komme oss til fastlegen. har større blemmer idag, men ingenting på "klovene", hehe.... så ikke kugalskap! men blemmene beveger seg lenger bakover mot ganen, og irriterer. lillegutt står å strekker ut tunga for å se seg i speilet.... uff, for noe drit.
frøken blå Skrevet 30. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2007 .... jaja, bare det ikke er fulgevirus så.... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå