Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg hadde en positiv clear blue test...... tok en ny 3 dager etterpå... den var negativ...... er så lei meg nå......hva skjer??
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Hm det har jeg aldri hørt om. Rare greier. Huff nå ble jeg litt redd. Gå til legen på Mandag og be om en blodprøve. Er du sikker på det ikke er noe feil med testen. Har hør at de kan bli negative selv om man er gravid. men at de blir ikke positive uten at man er gravid.. Lykke til..
mrss83 Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Gå til legen... ta en test til! har ikke hørt om det før jeg heller. lykke til!
Gurine Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Kanskje det kan ha vært en såkalt kjemisk graviditet? Hvis du testet litt tidlig, kan egget ha vært befruktet, slik at det har blitt produsert små mengder med graviditetshormoner, men så har ikke egget festet seg i livmoren. Har vært en del innlegg om dette på "bli gravid" sidene. Håper ikke dette er tilfellet med deg da. Lykke til!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 har tatt 4 tester som alle har vært negative..... ringte fastlegen min etter jeg tok den første negative testen, og hun sa at jeg kunne ta 2-3 til og bytte merker osv. så alle de negative testene er av ulike merker..... jeg er ikke gravid..... trist...... når man ser det blå krysset begynner man liksom å legge planer og å drømme og håpe....
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 samme skjedde med meg måneden før jeg ble gravid. Tok først en positiv, deretter 3 negative. Dagene gikk og ingen tegn til mens. Bastilte tilslutt legetime for å finne ut hva dette kunne være. Tok ny test der - negativ. Fikk beskjed om å bare vente og se, og komme tilbake dersom det ikke skjedde noe. To dager etter kom mensen. Siden jeg hadde hatt slik merkelig syklus den siste tiden tok jeg el-tester.Den måneden ble jeg gravid:-) Jeg er nå 17+4. Frustrerende når man får falskt positivt. Legen mente det måtte være noe galt med testen. Ikke vet jeg Bruker du el-tester?? Anbefales Lykke til videre hvertfall.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Hjelp, nå ble jeg litt engstelig her! Tok positiv test for noen dager siden, men har ikke fått det bekrefta hos legen enda. Krysset kom opp med en gang da, har masse symptomer og er for så vidt 22 dager over... Tror jeg må ta en test i morra tidlig nå bare for å sjekke... Men uff, så trist! Håper du blir fort gravid igjen!
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Huff nå blei jeg bekymra... ikke noe somer så skuffende som det da. Håper den sitter i neste periode da om du ikke skulle være gravid. Det er nesten så jeg må ta en test i morgen.... selv om jeg er over IKM og har stikki magen og er små kvalm til tider.. Lykke til,,
Gjest Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Takk for alle trøstende ord folkens ) Det var jo ikke meningen at alle skulle bli nervøse da...... tror det er veeeeeeldig skjelden at jeg er slike feil på gravi.testene....så pust ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå