Gå til innhold

følger dere vaksineprogrammet ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For oss er valget meget enkelt, vi vaksinerer ikke noen og kommer aldri til å gjøre det mere, ever again.

Det er mange grunner til det men mest av alt farene ved vaksinering. Alle kjente og ukjente meget ubehagelige virkninger av diverse kombinasjoner av virus og bakterier i vaksiner hvis effekt ikke er undersøkt på en uavhengig måte for ikke å snakke om effekten av flere doser og stadig flere vaksiner i kombinasjoner. Dessuten det faktum at disse vaksinene inneholder giftstoffer som det ellers advares mot. Et eksempel er formaldehyd som etter myndighetenes advarsler er livsfarlig for voksne røykere der stoffet først skal gjennom en naturlig barriere som lungene er. Men for små barn er det mirakuløst nok helt ufalig selv om det blir sprøytet rett inn i kroppen, utenom alle natrulige kroppslige barrierer. Men det stopper ikke der, det er flere helsefarlige stoffer i vaksiner som aluminium, frostvæskelignende stoff, sucralose, sucrose, Polysorbat 80 osv.

Dette er min private oppfattning; folk synes det er et vanskelig valg fordi de er programmert av media. I Norge har vi kanskje det mest manipulerende media i verden, sammen med USA. Vi har ikke mangfold og synspunkter som avviker fra "sannheten" som er vedtatt av den multinasjonale industrien og truet igjennom som lovverk av sentrale politikere, blir systematisk undertrykt. Vi har ingen åpen debatt og det gjelder langt fra bare i tilfellet vaksiner, men også i andre helserelaterte emner som for eksempel matvarepolitikken og alternative tilnærminger til skolemedisinen.

Hva Folkehelseinstituttet. legemiddelverket, Mattilsynet eller andre "vesen" måtte mene og si om helse er meg komplett likegyldig. Det er for det meste skadelig propaganda og jeg forholder meg til fakta som jeg finner ut på egen hånd fra ekspertise som er uavhengig av den multinasjonale storindustrien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit for deg å formidle dette til oss som velger å vaksinere ???

Håper du fikk letta litt på hjertet ditt iallefall!

Vil bare fortelle deg at vi som vaksinerer er også meget godt informert så ikke vær redd for det.

En annen ting..du velger å stole på deg selv i stedet for å følge anbefalinger fra helsetilsynet og myndigheter....

Hmm..ja, det er lov å ha egne meninger men jeg vil det beste for barna mine og velger derfor å vaksinere!

Skrevet

liker egentlig ikke å dytte opp dette, men hovedinnlegget er en del av en diskusjon som gikk på småtroll 1-2 for noen dager siden. Lønner seg å ikke gå i diskusjon med vedkommende, kommer bare mer av samme for å si det sånn. Best å ikke svare på sånne innlegg.

Skrevet

bare for å informere.....jeg er en av de som også er imot vaksiner som skrev inn på 1-2 år...men dette er IKKE mitt innlegg så vi er flere som er imot i den diskusjonen og ikke bare en.....

Skrevet

Ja vi følger vaksinasjonsprogrammet, men akkurat dette innlegget har jo vært lagt ut før!

Skrevet

Hva vil du egentlig med dette innlegget?

Eneste du oppnår med å drive skremselspropaganda mot vaksinering er at kanskje flere velger å ikke vaksinere, og da står barna dine virkelig i fare. Tenk deg om og hold det for deg selv! Det er i alle fall til det beste for dine egne barn.

Skrevet

regner med at det er for å provosere, og hisse opp folk. Er ikke HI, men så innlegget og resten av diskusjonen på småtroll 1-2 år, og det blir ingen saklig diskusjon, bare mer av samme ulla. Helt enig med ditt synspunkt forresten:-)

Skrevet

altså helt enig med gutsbeste.... ikke HI!!!!:-)

Skrevet

er heller ikke HI...

men følger heller ikke vaksinasjonsprogramme etter å ha fårr et vaksineskadet barn tidligere

Skrevet

Selfølgelig følger jeg vaksinasjonsprogrammet. De å i det hele tatt vurdere å ikke gjøre det, er det jeg vil kalle et enormt overskuddsfenomen....in general!;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...