Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 I starten bahandler han kjærestene som rene prinsessene. Dyrker dem. Får dem til å føle seg spesielle og elsket. Så starter nedpsykingingen og avvisningene. Osv....Jeg har bare en kort erfaring med ham, men hans ekskone er ødelagt. Angst, depresjoner. Venner sier at hun var en annen før ham. At han ødela henne. Jeg kom meg vekk fort, fikk den kjipe magefølelsen. Men nå er han i gang igjen. En jente på jobben prater og fniser. Bør jeg advare henne? Jeg føler at jeg bør det, forbannet mange ganger hvorfor ingen sa ifra til meg...
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Tror nok ikke denne nye dama ser deg i dette, hun tror nok du bare er en syk eks. Hadde ikke gjort noe jeg.
Odine! Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Ville hun trodd deg? Eller trodd du ikke var over ham? Hvis du kjenner henne, er det kanskje lettere å la et par ord falle, men jeg vet ikke om jeg hadde gjort det.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Jeg er ikke så bekymret for om hun ser på meg som en syk eks. Det vil jeg nok bli fremstilt som uansett.
Odine! Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg ville i utgangspunktet si ikke gjør det, men det at du selv skulle ønske noen hadde advart deg, kan være en god grunn til å si ifra. Kanskje tror hun deg ikke, men når hun opplever det selv, kommer hun seg kanskje unna før?
Frk. Vable Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Ja, jeg hadde gjort det!! Høres kjent ut, dette... Samme drittsekk, kanskje?? Om hun ikke tror deg eller syns du er en dritt, så er hun iallefall advart. Det vil nok ligge bak i hodet hennes om hun tror deg eller ei... Og da kan hun stikke før det går for langt!
Rusketuska Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Nja, for å være helt ærlig - tror ikke hun ville trodd deg! Kjærlighet gjør som sagt blind vet du... Men, om du kjenner henne, kan du jo si i fra, så slipper du i allefall å tenke på senere at du ikke advarte henne. Og hun kan tenke; jeg ble jo advart..... Men, om hun vil tro på det nå - er jo en annen sak...
Learning to fly Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Jeg ville sagt det. Og gått frem på en slik måte att du bare vil hennes vel. Så vet hun om det når det skjer. Ikke sikkert hun tror deg helt når du sier noe, det kan jo bare være deg som her hårsår, tenker hun kanskje og "han har nok forandret seg" og sånt som man tenker når man er nyforelsket. Men når tegnene viser seg, så kommer hun seg gjerne fort unna hun også.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Ikke sikkert hun tror meg. Men....det vil nok ligge bak der, ikke sant? Og hun vil følge litt mer med på signaler han sender osv...? Så kan hun stikke når hun skjønner at jeg hadde rett! Og før skaden har skjedd....åhh....som mye dritt som kom frem etter jeg gjorde det slutt! Han er syk, ja.
Hjertefamilien Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Jeg har vært i nesten dine sko en gang.. Han drev ikke med psykisk terror, men var notorisk utro, med flere jenter samtidig. Hadde to samboere samtidig etc. Det visste ikke jeg, men nøstet snørte seg sammen til slutt og jeg avslørte han til slutt. Da var vi 3 jenter som gikk mot han. Jeg sa til meg selv at jeg skulle fortelle en evt neste kjæreste av han om han. Det han gjorde mot oss jenter er forferdeig, og utrolig vondt! Jeg ønsket at noen hadde fortalt meg hvordan han var! Jeg fortalte ei jente hva jeg visste. Hun var begynt å bli betatt av han. Han har en egen evne til å få enhver jente til å falle for seg. *Grr* Hun trodde meg så klart ikke, ville bare se det gode i han. Hun krevde bevis for hva jeg kom med, og det tok laaang tid før hun til slutt innså hvordan hun var. Viste seg han igjen var samboer, på vei til å bli pappa på ny, samtidig som han sjekket opp nye jenter... Tosk! Gjør som du føler for, men forbered deg på å bli betraktet som en syk eks, sjalu eks osv....... Kan jo begynne i det små?
WWJD Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 hvis det er slik du beskriver synes jeg du burde fortelle henne hva du vet. Hun kommer kanskje ikke til å tro deg, og har uansett rett til å velge selv, men da er hun kanskje mer "våken" ifht tegn som kan bevise eller motbevise din påstand... Det kan gjøre det lettere å velge å bryte senere. Kanskje du også kan si til henne om hun velger å fortsette forholdet at du respekterer valget hennes men at hun gjerne kan ta kontakt med deg om hun angrer og det blir vanskelig å komme seg ut???
Gjest Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Takk for gode råd og innspill! Jeg er bare mer sikker på at hun bør vite det. Hva hun måtte mene om meg etterpå spiller ingen rolle. Jeg har min integritet. Det gjelder også i denne saken. Jeg føler at jeg har et ansvar. Jeg vet noe hun ikke vet. Mange vet dette, men de er også feige. Nå skjønner jeg hvorfor hans venner ikke var særlig interessert i å bli kjent med meg. Jeg var bare en i en lang rekke av damer. Hun skal få vite det, men også ha min respekt om hun vil fortsette sammen med ham. Hennes valg.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 29. september 2007 #13 Skrevet 29. september 2007 Nei,hun bør få finne ut av det på egen hånd.Hun hadde gjerne ikke trodd deg uannsett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå