Gå til innhold

Noen her som er fra Nannestad ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo leter etter nytt bosted, og vurderer mange alternativer. Lurer nå på hva dere som bor der synes, er det noe "sentrum" der. Hvor langt er det til oslo, går det tog/buss osv. inn ? Hvor langt er det til strømmen og lillestrøm derfra ? Hadde blitt kjempeglad for svar, lurer bare på hva dere generelt synes. Noen som er kjent med Prestemosen i Nannestad ? Hvordan er det der feks. ?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bor i maura:) rett ved. jeg trives veldig godt her. jenta mi går i bhg på prestmosen:) send meg pm om du lurer på noe.:)

Skrevet

Hei,

Jeg bor i Nannestad, ikke Prestmosen men Maura. Er ikke sikker på busstider til Oslo, men tror ikke dette skal by på de store problemene.

Nannestad er et lite sentrum med noen butikker, sport, gullsmed, bank, blomster, apotek, snurrepiperier(butikk med masse rart, barneklær, stæsj +++). De fleste handler nok på Jessheim Storsenter ca 20 min med bil eller Stømmen Storsenter (30 min)

Bruker 30 min til Strømmen med bil fra Maura, 45 til Oslo.

Trives utrolig godt her, men er jo født her da. Det er mange nye innbyggere i Nannestad etter flyplassen ble fastsatt.

Nannestad er en fin bygd med naturen rett i nærheten, flotte skiløper og en fin nybegynner bakke Åslia slalåm. Masse med fiskevann og flotte badesteder. Er du inne på facebook, kan du lese litt om Maura, Nannestad, bjørsokten der.

Lykke til med planlegging av nytt bosted.

Skrevet

har svart deg:)

Skrevet

Litt vel treg med dette innlegget jeg, dytter det slik at du ser det. Ikke alt går på skinner etter jeg har fått barn.

Skrevet

Tuuuuuuuuusen takk for svar !!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...