Tøysetipp Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Kan man ta det uten at det har noen innvirkning på penicilinkuren?
~sjiraff~ Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Noen sier ja, andre sier nei... Så det er ikke godt å si, står det noe spes på pakningsvedlegget da?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Takk for den a!! Fader... Hadde nettopp kommet meg over lysten på kaffe og baileys:/ Drikk og kos deg! Sist jeg gikk på penicilin, for betennelse i en visdomstann spurte jeg tannlegen, for jeg skulle i 30 årslag dagen etter. Han sa det ikke spilte noen rolle.
Blue Lady Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Jeg gikk på penicilin for UVI en påske og spurte legen om det var greit at jeg dro på fest og drakk på skærtorsdag, det var 2 dager uti kuren. Han sa det var helt i orden, gammel myte at man ikke kunne det, i følge han
Odine! Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Hva? Dette er jo den ultmate unnskyldningen for gravide som ennå ikke har fortalt det til vennene sine: Skulle gjerne drukket, men går på antibiotika.
Blue Lady Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 hehe ja,, den unnskyldningen begynner å bli dårlig ) Kanskje det var sånn før i tiden? kanskje pencilinen er så bra nå at man kan drikke når man tar den.. jeg har hvertfall ikke tatt hensyn til at jeg går på penicilin, tar meg et glass vin om jeg vil fordet..
Tøysetipp Skrevet 29. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2007 Det står ingenting om det på pakningsvedlegget.. Kanskje jeg skal driste meg til et glass da? Og Odine.. he he he he.. Veldig liten sjanse for at jeg er gravid da jeg er sammen med en kvinne *ler* Haldenjenta: Kribler det i kroppen nå? ho ho.. Hvordan står det til forresten?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Hehe,jeg tror du er gravid Hohoho! Sorry, måtte le litt her,hihi;) Her går det fint.. Fader, jeg har helt sykt lyst på rødvin! Men da skulle du sett sist svangerskap, da kjøpte jeg meg blender, brennvin, 6 drinkbøker, sånne smaksgreier til å blande i, fargeflasker osv, da var jeg KLIN GÆÆRN!! Så mye har det ikke tatt av da, hihi. Ellers er det bra, skal på ultralyd 10 oktober, juhuu! Der da? Alt bra? Driver med da? Du! Ta deg et glass nå da, kos deg. Det skjer ingenting! *Lover*
Tøysetipp Skrevet 29. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. september 2007 Ha ha ha ha.. Stakkar... Huffe daaa... Det finnes alkoholfrie viner vet du.. Jeg satt på vorspiel jeg, med en 6-pack munkholm og innbilte meg at jeg ble dritings ;-O Sjeldent og aldri hatt det såå gøy ! Jaa... Nå blir det et glass rødvin.. !! Så får man heller ta konsekvensene dagen derpå.. Med meg går det bra vet du.. Tralter og går !! Fulltidsstudent og alenemor... Juhuuu... Så jobber jeg innimellom slagene.. Med andre ord.. Ingen spøk !
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Hahaha, så utrolig bra! Vel, vi hadde fest her for noen helger siden, fyyyyyfader.. Jeg har aldri kjeda meg så ille. Følte meg som den sure mægga:( Så jeg skal aldri være edru sammen med fulle folk igjen, hehe. Suure sure meg. Hva jobber du med innimellom slaga da? Hm. Herrejesus.. Student og hele pakka,jeg sier det igjen! Tøffing;) Både du og systeryster din..
Tøysetipp Skrevet 29. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. september 2007 Nemmen var du grinat? Fy skamme seg.. hohohohoho... Jobber på en ungdomsskole med ti tusen sure tryner.. Jepp! Love it! Du da? I jobb fremdeles?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 Hihi,jeg ble nok litt grinat.. Men jeg var dårlig joo:/ Spurte pent om det var greit at jeg la meg, men fikk bare sure NEIII tilbake. Etter en halvtime gikk jeg likevel, og DA dro de frem gitaren og sang av fulle lunger!? Frekkasser.. Så klokka ett gikk jeg ut og sa jeg hadde bestilt taxi til dem, hihi.. Haha, ti tusen sure tryner! Så bra. Sånn er pubbærteten vet du, hihi. Jada, jobber jeg vettu, tegner kjøkken til blekkenet spruter! Eller, det hadde sikkert gjort det om jeg hadde tegna med penn:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå