***høygravid***.(09.11.07) Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 har i blandt så fryktelig vondt nederst påmagen på sidene. Det er så smertefullt, klarer omtrent ikke gå. Det gjør vondt bare jeg trekke pusten. Lege og jordmor sier det er bare livmorbåndene som strekker seg, men fy farao så vondt det er. Fikk det i butikken i sta og folk glana som bare det når jeg prøvde å komme meg gjennom butikken. Huff.... er det flere som har kikkelig vondt av disse båndene?
de tre bukkenebruse Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 jeg hvet ikke om det er det samme men jeg har også hatt vondt nedrest på magen oppføre skambenet i 2 dager nå,og stikkende smerte/ubehag innover i skjeden i 3 dager nå...
Gjest Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Har også sinnsykt vondt i disse båndene til tider!!! Spesielt ille er det om natten når jeg skal opp av senga for å komme meg på do,og hvis jeg snur eller vrir meg for fort.Er i uke 35 nå og begynner å tenke litt på hvor deilig det blir å slippe alle disse vondtene som hører med graviditeten.....selv om det er koselig å være gravid da! Vi får bare holde ut, det går over!:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå