Gå til innhold

Morsom dag!

Noddy78, en av hver!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg vært og svømt 1000 m!

Det var det en dame som sto i dusjen samtidig med meg, hun sa "ja du har vel ikke lenge igjen, må jo minst være 8 mnd på vei??"

Hun fikk hakeslepp da jeg sa jeg har termin om 2 dager...hihi

"Hvordan i all verden tør du det???"

Dro til byen etterpå med toget og spiste lunsj med en venninde. Så prøvde jeg meg på en times shopping, men fant ingenting jeg hadde lyst på.

Så har hatt en aktiv og bra dag!

Har vært innesperret siden februar med bekkenløsning og kvalme, så utrolig deilig å endelig kunne bevege seg litt!

Slimproppen gikk for 5 uker siden og fikk da vite at jeg kom til å føde innen 14 dager, så har ikke turt å gjøre noe den siste mnd.

Nå har jeg funnet ut at det bare er å holde på til h*n kommer, og får jeg litt trim er det bare positivt for babyen også!

Ønsker alle en fortsatt strålende positiv helg og håper alle på overtid endelig kommer i gang!

Klem til alle + litt fødestøv ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...