Verdens tøffeste mamma Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Hei! Jeg har et spørsmål.. Har tatt lungebilde grunnet pusteproblemer, og fikk beskjed om at de har funnet noe på den ene lungen min..Jeg måtte komme inn og ta nye bilder på mandag.. Har hatt kreft før ( 13 år siden..)så det er jo nærliggende å tro at det er det som er tilbake, men før jeg får helt hysterisk anfall her.. Hva annet kan det være?? Hva kan sees på røntgenbilder?? Hvis noen vet....
*ale* Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 De kan jo se mye da.. Lungebetennelser, væskeansamlinger, infeksjoner, skader... Men skjønner godt at det ikke var en hyggelig nyhet ja. Lykke masse til.
ApriIbaby Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Huff...skjønner at det er vemmelig ja...HVa slags kreft er det du hadde før? Var det på lungene? Er du heeeelt sikker på at du sa de hadde funnet noe? De kan ikke ha sagt at det er noe med med bildene?`Skjer jo rett som det er at det er noe med bildene teknisk. Altså at de ikke er godt tatt av radiografen. Da må man inn for å ta nye...
Verdens tøffeste mamma Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 Har hatt skjelettkreft med spredning til begge lungene.. ja, jeg er heelt sikker på at de sa de hadde funnet noe.. Det var en lege som ringte å sa de hadde sammenlignet bilder fra etpar år tilbake og at det var forandringer..Kjekk beskjed å få fredags ettermiddag.. Krysser fingre og tær for at det ikke er noe alvorlig.. Men han hørtes veeldig alvorlig ut.. Bare tanken på det gjør meg kvalm..
haater husarbeid Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg ville bare gi deg en stor klem jeg og minne deg på at det er noe som heter: å håpe på det beste!!
ApriIbaby Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Skal du ta nye på mandag? Håper du slipper å gå å lure lenge i hvertfall. Fantasien er vår værste fiende. Grusomt å ringe opp noen en fredag ettermiddag med noe slikt da! Håper alt er i orden og at de bare vil forsikre seg om at endringene de ser ikke er noe. Hadde de trodd det hadde det vel ikke vært nødvendig med nye rtg bilder? *klemmer deg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå