Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 er du her ennå? går det bra? har riene blitt sterkere?? tenker så fælt på deg:)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 heisann:) så koselig at d er noen som tenker på meg:) har fortsatt bare disse tulleriene:P hehe.. har hatt noen i dag, ganske sterke, men ikke regelmessige.. og endel murringer i ryggen.. håper han kommer i morra siden da har tanta mi bursdag:) eller på mandag er oxo en fin dato. den 1 oktober:) må bare vente å se:) håper d ikke er mange dagene før dere kan lese fødselshistoren min:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 de tar seg nok opp etterhvert skal du se! ja jeg er enig i at 1 oktober er en fin dato:) du må prøve å holde oss oppdatert da! håper du får en kjempe fin fødsel og en god barseltid! blir morro å lese en fødselshistorie til:p
Noddy78, en av hver! Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 01.10 er en veldig fin dato ja! Jeg har termin da selv! Huff, kjedelig at det ikke går framover med deg mansjni! Bedre at det ikke skjer noe og at dagene går enn at man har maserier som ikke går noen vei! Håper det ordner seg for deg snart! Hadde masse maserier selv uke 35-38, opptil 11 timer i slengen, men så plutselig snudde gullet seg til seteleie og nå har jeg bare hatt en natt med tullball... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå