Gå til innhold

Noen erfaringer med Pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Jeg skal begynne på min første pergokur imorgen, og er veldig spent. Har vært gjennom 10 pp nå, og har vært til utredning, men de finner ikke noe "galt"....så jeg fikk pergo som en slags "kan jo være at det funker;-)". Er litt nervøs med tanke på bivirkninger etc., er det noen som kan dele sine erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg kan si at jeg ikke hadde noen som helst plager med Pergo bortsett fra at jeg kjente litt ømhet over den ene eggstokken rundt EL. Ble ikke gravid da... men Pergo var helt uproblematisk for meg :)

Lykke til!

Skrevet

Hei! :)

Jeg er i samme situasjon som deg, men ikke ferdig utredet, men ikke noe galt hittil da.. :)

Jeg er på første pergo-kuren nå, tror jeg hadde EL i går, men er ikke sikker. Jeg har ikke fått pos EL-test denne perioden.

Jeg har fått en birvirkning, og det er at jeg er helt tørr nedentil! Så har da heller ikke hat EL-slim å forholde meg til. Så fikk jeg EL (om jeg har hatt det, første dag med temp stigning i dag) veldig sent, på dag 16. Det som er vanlig for meg er dag 10-12 med en syklus på 26 dager. Men har også gått til akupunktur for å forlenge fasen før EL da, så kan også være den som har skylden! :)

Ellers harjeg vært frisk som en fisk, og veldig glad for å få sjansen til å ta Pergo.. :) Håper det virker for oss begge! :)

Lykke til! :)

Skrevet

hei :)

jeg har vært igjennom tre prøveperioder. som deg fant de ikke noen problemer hos meg heller. gynekologen min fortalte at man da prøvde med pergo fordi det kunne ha positiv effekt..mannen bør også utredes med sædtest. jeg hadde ingen store bivirkninger bortsett fra at menstrasjonssyklusen min ble lengre.Gikk fra å være mellom 24 til 26 dager til nå sist som var på 32 dager.

lykke til .

Skrevet

Hei!!

har vært gjennom en del pergo-kurer....

jeg ble skikkelig hormonella de første kurene,de siste

merket jeg ikke noe til.

hadde ikke noe effekt her,men det har jo hjulpet for mange

andre:-)

masse lykke til!!

Skrevet

Takk for tilbakemeldingene:-) Hjelper utrolig mye å høre fra dere andre, og få høre hvilke erfaringer dere har hatt. Skal holde et øye med deg Girly, 11pp. Ser ut som vi ligger veldig likt ann i det meste ser jeg;-) Håper det klaffer med pergo! Krysser iallfall fingrene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...