Gå til innhold

Rare følelser....


Emsti(Emil kom 1.2-2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kjente vi for første gang tydelig spark fra engelen i magen,Min samboer har helt siden han fikk kjenne det bare sittet i sofaen og glist....:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er söte, mennene, når de merker det er noe der inne :) Husker sambo la ansiktet ned på maen, så ble han sparket i ansiktet av den lille.. Han svevde lenge etterpå ;) Samme glis kom da han så et spark på utsiden förste gang.. ;)

Skrevet

Hehe:D Høres ut som sambo også det:)

Han har begynt å prate til babyen nå:P Her en dagen holdt han meg på magen så sa han "Okej.. Nå HOLDER jeg, så banker du!"..:P Bare sånn at dere vet det så snakket han til BABYEN om å holde meg fast..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...