Emsti(Emil kom 1.2-2008 Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 I dag kjente vi for første gang tydelig spark fra engelen i magen,Min samboer har helt siden han fikk kjenne det bare sittet i sofaen og glist....:-D
Niem og Patrick Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 De er söte, mennene, når de merker det er noe der inne Husker sambo la ansiktet ned på maen, så ble han sparket i ansiktet av den lille.. Han svevde lenge etterpå Samme glis kom da han så et spark på utsiden förste gang..
Teltpluggen Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Hehe:D Høres ut som sambo også det:) Han har begynt å prate til babyen nå Her en dagen holdt han meg på magen så sa han "Okej.. Nå HOLDER jeg, så banker du!".. Bare sånn at dere vet det så snakket han til BABYEN om å holde meg fast..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå