Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 ser jeg har hoppet over en pille..og vi hadde sex den kvelden..Da blir det litt spenning her;) tutti er 9 mnd, så gåt jo greit dersom den satt;)
Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 hehe ja det virker ikke som om det gjorde noe
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 hehe..nei, jeg er veldig klar for en til..selv om min datter er kjempeaktiv!! og krevende! men det er absolutt er kos enn sllit!! planen var å prøve på en ny til sommeren, men nå var det en liten glip, så får vi se;) den spenningen er noe av det beste som fins!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Så morro;) Blir spennende!! Du skulle ikke være anonym!! Men si ifra åssen det går da??
Hannahs-mor06 Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Nei, trenger jo ikke være anonym, hehe..men da vet dere jo hva jeg holder på med når jeg ikke sitter på dataen...;)hysj!!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 blir spennende dette du er modig som tør... jeg tør IKKE...huff.. men har sinnsykt lyst..
Gjest Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Tørr ikke jeg heller.. hehe!! Er livredd for å få to tette jeg!! Samtidig som jeg vil vettu;)
Hannahs-mor06 Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Dersom det skulle klaffe blir det jo 9+9 = 18 mnd mellom da;) det er bare så kos med barn..men var ikke planlagt, me vi får se hva som skjer,,ikke sikkert det klaffer da, ammer fortsatt, og ikke fått tilbake mensen. Men har jo ikke så mye å si visstnok.. Lover å si ifra ja, da kommer det et brøøøøøøøøl;=)
VinterSol+2 Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 hehehe, merker jeg sitter her og ønsker på deg en spire jeg.. hehehehe jeg vil også gjerne ha en til, men innser at det er fornuftig å vente litt, og ikke minst å nyte tiden med førstemann.. hehe men babysjuk? jaaaaa... (tihi,, og babyen her er jo ikke mer enn 3 mnd heller... hehehe)
Hannahs-mor06 Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 ja, er det ikke rart med det! det er bare så herlig å få baby, og jeg har helst lyst på tre.. skal ta videreutdanning til jordmor, og da har jeg blitt fortalt at det er best å være ferdig med sine egne fødsler først.. Så da er det jo bare å fortsette tenker jeg;)hihi..men ja, helt greit om det ikke klaffet, men tar imot med åpne hender dersom;)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 29. september 2007 #13 Skrevet 29. september 2007 19mnd i mellom snuppa og snuppen!!! kjempe kos.... ) litt slitsomt i straten, men guuuud å vi koser oss... livet er bare så herlig!!!!!!! de er blitt så avhenging av hverandre allerede.. elsker de over alt på denne jord!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for dere jeg.... ;o) hihi.... *spennende*
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 30. september 2007 #14 Skrevet 30. september 2007 Jeg sitter selv og venter på det berømte besøket, fikk det den 16 august sist...så her må papsen en tur på apoteke imorgen ja;) Uff...skummelt:p
Hannahs-mor06 Skrevet 30. september 2007 #15 Skrevet 30. september 2007 hvor gammel er babyen din da? Men denne spenningen ved å kjøpe test og tisse på den og vente på svar - den tar kaka!!!! hehe.. får håpe testen viser det du håper da;)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 30. september 2007 #16 Skrevet 30. september 2007 Han er 10 mnd og 18 dager:p Såe, hehe...blir litt travelt:p Og jeg som har begynnt på en treårig utdanning i år..hehe, men om jeg skulle vært gravid kommer han jo til sommerferien..det passer jo fint;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå