Gå til innhold

Gråter jeg... er så sliten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo jobber veldig mye da, som mange av dere go'damene her inne vet. Nå hadde jeg gleda meg til en lørdagskveld der han skulle komme tidlig hjem. Har vaska og ordna idag, og laga skikkelig god lørdagskveld-middag. Har gleda meg såå til å kose meg litt sammen med ham siden jeg ikke har sett ham skikkelig på mange dager. MEN tror dere sambo kommer hjem da... neida, han må kjøre til langt på kveld/natt, og forventer at jeg skal kaste alt jeg har i hendene tvert, og hente han på jobb når han vil hjem. Jeg fyrte meg opp da, og sa at han kan jo ikke forvente slik når jeg har så vondt i bekkenet, og har puslet rundt med ting i huset idag. Kan ikke kjøre bygda rundt for å lete etter hvor han er, når jeg nesten ikke klarer å sitte skikkelig engang. Og da blir han fornærmet og sier takk for hjelpa. Det er takken for alt!!! Jeg gjør jo alt for ham, men får ikke en dritt tilbake. *Liten utblåsning idag*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ble trist av å lese dette. Dette fortjener du ikke. Kanskje du burde ta en skikkelig prat med han. Hva er det han jobber med?

Gir deg i hvertfall en trøsteklem:)

Skrevet

Takk, det var bare den klemmen jeg trengte =) Tusen takk! Han er selvstendig næringsdrivende. Slår gress, presser rundballer, kjører møkk, brøyter om vinteren, osv, med traktor... Mange bønder her i bygda som leier han inn for å gjøre slik arbeid på gårdene sine...

Skrevet

Det var leit å høre. Det er kjempe vanskelig å takle skuffelsen når man har gledet seg veldig og er gravid og alt... Dette kjenner jeg til... Vanskelig å skulle være den som ofrer seg når man nesten ikke klarer å komme seg gjennom dagene.

Sender en trøste-klem! Håper det ordner seg.

Skrevet

siden han er selvstendig næringsdrivende er det sikkert ikke så lett å si nei til jobb. Det er jo positivt at han har mye å gjøre da, men skjønner veldig godt at du er skuffet. Også er man litt ekstra følsom når man er gravid også. Men jeg syntes du er flink, lalla. Lykke til. Sett deg ned nå å nyt resten av kvelden. klem til deg

Skrevet

Neida, og det er heeelt greit at han jobber mye. Jobben er sesong-avhengig, så skjønner han godt. Men ikke alt her i verden kan være bare jobb heller! Han må klare og ta seg LITT fri. I hele år, så har vi bare hatt noen få helgers ferie. Og det blir ikke mer heller, for vinteren kommer snart, og da må jo han brøyte døgnet rundt da. Blir nå redd jeg, om jeg må sitte mye alene hjemme med babyen hele tiden.

Ja, jeg skal kose meg nå. Fått ut litt grums så... Skal legge meg. Natta alle sammen. Dere er gode å ha. Klemmer

Skrevet

Huff ikke noe kjekt det. synes synd på deg.

Er litt redd for når man jobber man driver for seg selv, så kommer jobben i 1 rekke uansett. Enten om det kommer baby eller ikke:( Det er iallefall mitt inntrykk. Og på en måte så forstår jeg det jo og, da man er alene om å få bedriften til å gå rundt... Håper han kommer til å være mer hjemme etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...