Gå til innhold

Flere som har hatt blødninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 14 uker på vei, og hadde en blødning isted.. var på legevakten og de fant tilslutt hjertelyden.. men jeg er kjempebekymret likevel..:( Jeg sa jeg ville til ultralyd for å få sjekket det skikkelig, men på sykehuset mente de at de ikke kunne gjør noe.. så nå sitter jeg og nesten bare venter på at jeg skal få smerter og blø mere..:(

Er helt nervevrak:( Noen som kan berolige meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde blødning i uke 14-15 og ble utrolig nervøs. men det var ikke noe galt! sannsynligvis litt blod fra såre slimhinner.

Nesten alle jeg kjenner har blødd litt i svangerskapet, og det har gått bra.

har du ikke vondt og det har sluttet så er det bare å ta deet med ro og slappe av. prøv å ikke stresse med det, for stress er ikke bra for deg. vet det ikke er lett. men det går nok bra!

lykke til

Skrevet

Jeg hadde først hatt vondt i magen et par dager, så våknet jeg om morgenen og så at jeg hadde blødd.. fikk litt panikk, var 12+6. Fikk komme til tidlig ultralyd etter å ha vært hos legen, var skikkelig nervøs men babyen var sprell levende og stupte kråke som sykepleieren sa..:) Har ikke merket mer siden, er 14 uker nå.

Skrevet

ring føden,si at du har blødd å er livredd for at noe er galt,si at du ønsker å komme på UL ikveld,klarer ikke å slappe av før du ser babyn!!!

gråt den inn til UL!!

lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...