Gå til innhold

Er 200 ml mme for mye for baby på 2mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på litt åver 2 mnd har vært så sutrete og skreke så mye om kveldene i det siste.. er ikke fornøyd etter jeg har ammet henne lengre..

Så i kvell ga jeg henne 200ml mme etter jeg hadde ammet henne.. og det slukte hun til hun sovnet.. så nå ligger hun i sin dypeste søvn:)

Har hun fått for mye mat nå eller?

Hvor mye melk er det som kommer ut når man ammer et måltid sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var altfor mye for min når han var så liten..

men gi henne det hun vil ha du ...så hun blir mett..:)

Skrevet

Jenta mi spiser ca 100-130ml og ho er 3 mnd nå. Spise ca 80ml da ho var 2 mnd. Men er så forskjellig. Hvis ho spiser 200, så er det fordi ho trengte det. Bare å gi det dem vil ha tror jeg;)

Skrevet

De slutter nok å spise når de er mette vil jeg tro

Skrevet

Det der var akkurat som jenta mi da hun var liten. Jeg hadde amma fram til hun var 5 uker gammel, men da visste det seg at hun gikk ikke opp i vekt. Jeg amma konstant hele tiden, men til ingen nytte. Så jeg begynte med mme, og jenta slukte 200ml i hvert måltid. MAAnge ganger om dagen! Men det var så godt å vite at hun endelig var skikkelig mett.

Nå er hun 4 mnd, og det er først nå hun har begynt å troppe ned på mengden hun drikker. Nå er det ca.130 i måltidet,spiser grøt i tillegg da.

Men det jeg vil frem til er at om jenta spiser så mye så er det fordi hun trenger det. Om det blir for mye, så kommer det opp igjen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...