Gå til innhold

vonde nattekynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som våkner av vonde kynnere på natten? Inatt våknet jeg flere ganger at det gjorde litt vondt og magen strammet seg. Og da det var over sovnet jeg med en gang igjen :) Skal på kontroll den 3.okt og håper på å få høre at det er skjedd no modning. Men har ennå 4 uker igjen til termin...sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen netter er værre enn andre, føles ut som om hele natten går m til uff'ing og akking pga vondt og stenhard mage.. når jeg nevnte det for en jordmor på sykehuset (var på journalskriving) sa hun at det ikke var sikkert jeg gikk tiden ut (litt rart å si syns nå jeg, det kan man aldri vite) men ungen kommer når den kommer!! :) har termin om 4 uker selv..

Skrevet

Bare lurer litt. Hvordan kjennes kynnere ut?

Våknet i natt av kjempeondt i magen. Lå da på ryggen, når jeg la meg over på siden gikk det etterhvert over. Kjentes nesten ut som krampe i hele magen. Er nå 28+1. Kan det være kynnere? Hadde d noen ganger i løpet av natten.

Skrevet

Ja det høres ut som kynnere ja :)

Kjenner jeg begynner bli rimelig lei nå, mest fordi jeg har bekkenløsning og at det dermed er ondt i tillegg til tungt. Pusten streves det og med. Har termin den 29 oktober, og håper jordmoren din har rett at hvis man har mange vonde kynnere så kommer ungen litt før. Bare en uke før hadde gjort meg sjeleglad :) Tror jeg brygger på influensa, kvalm, tung i hodet og nesten litt skjelven i kroppen. Ser noen mener det kan være et tegn. Har fått målt blodtrykk og alt er i orden. Jeg tror det er influensa, er visst noe som går for tiden. :) Proppen gikk for 16 dager siden og det gjorde at jeg automatisk begynnte å vente! Venter....venter...Gud tiden står stille når man venter og i tillegg har ondt! .. Måtte bare klage litt :)

Skrevet

nå har jeg 6 uker til termin, men her for noen dager siden satt jeg først i dusjen i minst 30min. og klarte ikke å sove på leeenge pga masse kynnere som faktisk var ganske vonde.....tok meg i å tenke at dette er for tidlig og begynte å telle hvor lenge de varte!

Har mange kynnere hver dag, men aldri noen som varer eller som utvikler seg! Går rundt med mensemurringer og bekkenløsning...så mye søvn få rjeg ikke:P

Skrevet

Høres ut som meg det der :) Dårlige netter med vonde kynnere og ondt å snu seg pga bekkenet. Her om dagen skulle jeg overraske sambo da han hadde lagt seg. Dusjet og kom og la meg spiller naken og håpet på litt action men plutselig kjente jeg på det at det er ondt og tungt å bevege seg, tungt å puste og magen strammet seg i vonde tak og kjente meg en anelse kvalm i tillegg og vips så forsvann hele lysta mi...Sambo lå der uskuldig og sov uvitende om min forførelsesplan som jeg la i vasken før jeg fikk utført den :)

Skrevet

*ler* Høres akkurat ut som meg og mine planer som ikke alltid fungerer like godt ;o)

Skrevet

hehe ja, har slitt med bekkenet siden 21.uke.....og det hjelper ikke på lysta!!;)

Grynter og uffer og sutrer når jeg skal snu meg...kjempe sexy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...