Gå til innhold

Da vil æ bare informere om at....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...nu sitter jeg helt aleine i min egen stue,spiller gamle slagere fra ca 2 år tilbake,i koppen har jeg en dæsh kaffe og masse baileys..æ har BARNEFRI..!!!!!!!!

To måna sia sist det skjedde,og vet dere hva...det er faen så hærlig!!!!!

I kveld kan skitbleier bare være skitbleier,og ikke ska jeg bekymre meg for hvordan snuppa mi har det...for hun har det fint hos besteforeldra sine!!!

Åh,ska bli såå digg med en jentekveld m alkohol i knotten!

Skål jenter,ha en fin kveld!!! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...