Tomine is my star Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 ...nu sitter jeg helt aleine i min egen stue,spiller gamle slagere fra ca 2 år tilbake,i koppen har jeg en dæsh kaffe og masse baileys..æ har BARNEFRI..!!!!!!!! To måna sia sist det skjedde,og vet dere hva...det er faen så hærlig!!!!! I kveld kan skitbleier bare være skitbleier,og ikke ska jeg bekymre meg for hvordan snuppa mi har det...for hun har det fint hos besteforeldra sine!!! Åh,ska bli såå digg med en jentekveld m alkohol i knotten! Skål jenter,ha en fin kveld!!! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå