Gå til innhold

Er det ikke et deilig syn....???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille jente stabber rundt i body og nakne ben og føtter i en varm oppfyret leilighet, mens kald høst blåser ute (og regn!!)

 

Har fyrt opp i leiligheten slik at det er veldig deilig og varmt....lillejenta som har lært å gå i løpet av siste uker stabber rundt i body og sine lubne, nakne bein.....tror det må være 23 - 24 grader her inne, jeg...men det er verdt det..hehe...

 

Har vi det ikke godt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres herlig ut : )

her er den slags akkompagnert (?) av en fiffig klaske/suge-lyd når de små føtene treffer parketten, får meg alltid til å smile.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...