Gå til innhold

hvordan ser jente ut på ul..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er det noen som har lagt ut bilde av jente på ul .er det noen av dere som vet om det er råd å få 3d ul i ålesund

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet bare at jentebabyer har de tre "berømte" strekene...ser ut som tre streker hvor den i midten er lengst (tror jeg....)

Hadde lissom vært mye lettere om baby hadde langt hår og sløyfe (freaky kanskje - men mye lettere!) :)

Skrevet

Tre streker hvor da? Har bare sidebilde av babyen min fra UL...

Skrevet

3 streker ved kjønnet... mellom leppene er den lengste har jeg forstått og så 2 litt mindre på hver sin side!!

Tror det blir litt vanskelig å se det på sidebilde:)

Skrevet

Hehh..nei da er det nok ikke lett for et utrent øye å se. De tre strekene er kjønnet til babyen, men du må nok ha et ganske greit nærbilde av det området for å kunne se det selv.

Skrevet

Jeg har lagt ut bilde på min profil bilde av de tre strekene til prinsessa mi. Det hvite du ser er kjønnet. Det er 3 streker, den i midten er lengst. Ser nesten ut som ei pølse i brød.. hehe

Skrevet

Hei! På Ul så de at det var ei jente uten å se det forfra. De så det fra siden, og kommenterte at de burde kunne se pungen osv om det var gutt. Dermed mente de at det ganske sikkert er ei jente som kommer! Skal til 3D UL den 5 november, såm da får vi se om de ser det samme... Spennende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...