Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff et grusomt ord synes jg! enda værre er at ingen vet årsaken sikkert. antakelser! etter at man begynte å legge barna på magen har antallet døde spebarn sunket fra 140 i året til 40! to tredjedeler var gutter,(uff har en prins selv) over halvparten var premature barn eller syke barn som hadde en infeksjon. noen av barna døde i sengen til mor og far, de mente årsaken var overoppheting. noen av foreldrene røkte sikkert gikk på medisiner eller var feite! men det er bare antakelser at det kunne bidra til årsaken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke sitte å skremme deg selv slik vettu.. Er ikke sunt det.

Skrevet

De har vel forsåvidt funnet årsaken til krybbedød. Da var en dokumentar her for en stund siden som kunne dokumentere at barn i krybbedød hadde ikke utviklet evnen til "overlevelse". Altså når de mister pusten, da vende seg vekk. Dette skal skje automatisk og er noe som skjer i hjernen. Så i tillegg er da hvordan havner de i en sånn situasjon. Enten det er samsoving, overoppheting, røkende foreldre, ligge på magen eller annet. Jeg vil helst ikke tenke for mye på det. Prøver å unngå overnevnte tingene slik at han ikke havner i denne situasjonen.

Skrevet

har alle her sånn monitor som det ble snakket om tidligere? som måler hjerterytmen eller noe- med alarm.??

Skrevet

Må rette litt på deg her, det er 20 stk som dør hvert år av krybbedød. Ikke 40:) Prøver å ikke tenke så altfor mye på det jeg selv om det er vanskelig noen ganger.

Skrevet

Stod det virkelig at noen av foreldrene var feite og det kunne være årsaken? Har aldri hørt at det øker faren for krybbedød, men hva vet jeg, hehe.

Skrevet

Vi har babysense og det får meg til å slappe av i alle fall. Delte meninger om det apparatet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...