Gå til innhold

barn med 4 års imellom

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har det? hvordan leker de sammen, bra eller dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg gjerne vite også, da har jeg i såfall to intensive måneder med overtalelse og prøving foran meg ; )

Skrevet

Blir det 4 år mellom? :) Vel meg å søs. e det å har krangla HEILA live:s Udenom då me fekk unga, nå e me bestevenner:)

Skrevet

De to minste mine er det 4 år imellom. Gutt og jente som i dag er 6 og 2. Jeg vil påstå at de krangler mer enn de leker ;=)

Skrevet

her er det 5 år mellom de da, en på 6 år og en på 1 år.

De leker veldig godt sammen, om det er bare de to, er det flere er ho på 6 veldig sjalu....for de vil jo gjerne leke med han på 1 år..

Skrevet

det er ikke nykommeren jeg tenkte på ,men godjenta og (halv) søsteren.. de er 6 og 2 år.. føler de var flinkere å leke for en liten stund tilbake enn de er nå. Blir en del kjefting innimellom, og det er jo så dumt. liker ikke når det blir sånn,men innimellom kan de trykke på knappene ganske godt altså!

Skrevet

Ååååå då e eg me;) hehe tenkte eg e eg så lost. Jo ke kan eg sei, meg å systerå mi har krangla så leneg eg kan huska, e nok mormalt. Men kjipt då:/ off,

Skrevet

får håba det kan bedra seg ittekvert.. har regnet i dag også så det blir jo ikke bedre av det,hadde en tur ute,men minsten ble så sur at jeg måtte bare gå en laaaaang tur for å få henne til å sovne. da var jeg helt gåen når jeg kom hjem. De e sikkert like stae begge 2,kan ver et av "problemene". De har mange fine stunner også! men akkurat i dag har det vært en del mas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...