Gå til innhold

Kastet du opp da du skulle føde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sto på alle fire i sykehusdusjen og spydde, hehe... Så spydde jeg av den fæle lystgassen, og én gang til - på gubben - mens jeg lå i senga. Riene var så voldsomme og hyppige. *Grøss* :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg spydde utover hele stuegulvet og stuebordet til mamma og pappa;) Men ikke noe på sykehuset da, men så var ikke jeg der så veldig lenge før ho var ute heller:)

Skrevet

Heldigvis slapp jeg det:) Selvom riene var ganske så jævlige her også:S

Skrevet

Jepp! Prøvde å spøke med jordmora om at "det må være noe jeg har fått i meg" -men hun var dønn seriøs og forklarte meg at det var helt vanlig, det var nok fødselen ; )

Og det var ikke lystgassen eller noe annet som gjorde det, for jeg fikk ingen verdens ting.

Skrevet

i 8 mnd før, siste gangen ca 24 timer før jenta kom til verden...

Skrevet

Ja med førstemann gjorde jeg det, styrtfødsel, men ikke med de andre to ungene.

Skrevet

Nei jeg kastet ikke opp, men ved alle fødslene så fikk jeg realt kvalmeanfall omtrent i samme sted av fødselsforløpet. Jordmor forklarte meg under siste fødsel at det var vanlig når ungen klemte på en nerve i bekkenbunnen...

Skrevet

Første gangen, oh ja!

Stod med sånn prekestol og jeg måtte bare kaste opp, husker jeg tenkte at jeg måtte sytre det ut i rommet og ikke over meg selv.., gikk visst over begge deler.

Skrevet

Jeg hadde pappkoppen klar i tilfelle det skulle komme noe.. Ble dritkvalm av lystgassen.

Skrevet

Jeg vet om folk som kaster opp hvis de har høye smerter, så det er kanskje noe der. Jeg spydde iallfall før jeg fikk lystgassen, så da vet jeg at det var smertene som gjorde det. Lystgassen gjorde meg direkte kvalm.

Skrevet

Jeg kasta opp rett før hun kom ut. Ikke så mye, men det var irrgrønt. Ren galle antageligvis :o/

Skrevet

Nei, men jeg var litt småuggen og fløy mye på do helt i begynnelsen da riene (som jeg da trodde bare var karftige kynnere) startet.

Skrevet

Første gangen spydde jeg som bare det.

Andre gangen ikke i det hele tatt.

Skrevet

jupp, mens jeg hadde en vee spøy jeg noe helt vanvittig... ikke gøy, hater å kaste opp :(

Skrevet

Ja, kastet opp da riene begynte å bli skikkelig vonde. Var ikke kvalm mellom riene, men da de kom gjorde det så vondt at jeg måtte spy.

Skrevet

Samme som deg, Husmusa. Var ikke kvalm, hadde bare så vondt..

Skrevet

Spydde hjemme på badet da jeg sto å pussa tennene. Var litt kvalm fordi jeg hadde vondt og da jeg pussa tunga ble det rent for meget. ;)

Det som var så komisk var at samboern også spydde samtidig ute på kjøkkenet, han var vel nervøs stakkar. ;)

Skrevet

ja, så til de grader, men det begynte før det ble vondt...

Skrevet

Jeg kastet opp flere ganger når det begynte å bli skikkelig vondt. Stakkars sykehus-menneskene, de måtte skifte på senga mi 2 ganger tror jeg. Også et par ganger under pressveene.

Skrevet

Nei, hverken i løpet av første eller andre fødselen. Men første gangen så var jeg på nippet mange ganger, spes da dem sjekket åpningen og jeg lå på rygg når jeg fikk en rie. Men heldigvis så gikk det bra...Jeg hater å spy over alt her i verden.

Skrevet

ååååååååå ja,så til de grader..ble såå forbanna når jm kom me det minste spyfatet til meg,som om det var nok liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...