Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 har sittet inne å grått i hele dag...for ingenting, er ikke en dame so tar lett til tårene,men idag har de komt i ett sett.... er det hormonene som har tatt overhånd eller?!?!? Vil ingenting,bare sitte inne...er så frykteli trist. er det noen andre som har det sånn?
EtMirakel Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Ja, jeg har hatt det sånn jeg også, blir trist av nesten ingenting, og jeg er heller ingen person som tar lett til tårene vanligvis, det er sånn at jeg klarer på en måte ikke slutte og gråte når jeg starter,orka ikke gå ut blandt andre, får ville bare ligge i senga.Er noe med hormonene dette her:) helt vanlig har jeg hørt:) Er bedre får meg nå, så blir nok det snart for deg også skal u se!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Huff, ja signerer på den.. Om det er noen trøst så fortalte til og med samboeren i går at han plutselig hadde blitt helt på gråten av ingenting! Han satt å lastet inn musikk på ipoden sin liksom.. Så kjente han tårene presse på.. Og tro meg, han er IKKE typen som gråter! Så han kom til meg i går litt sånn beklemt og lurte på om dette var "normalt"..Hehe.. Både kvinner og menn merker det litt på humøret i svangerskapet ja! Et godt råd er å trene litt- det får opp endorfinnivået, og får meg alltid i godt humør:))
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 ja og det er tyoisk at rett etter eg har grått ein del så ringer det på døra eller noe:( ser jo ikke ut,rød og håven i øynene...sier at eg fikk ei nysebye og nyser så eit par fake nys hehehehe....ikke noe serlig dette her..blir lett såra også!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 jeg gikk å låste døra isted pga jeg ikke vil ha besøk når jeg sitter her sutrer..bra det ikke bare er meg som sitter slik.... begynte faktisk å lure hva de var som feilet meg når tårene bare rant å rant...hadde bare samboeren min vært hjemme...men han er på storfest.kan ikke nekte han å gå ut helder...off...håper jeg våkner blid å fornøgd i morgen =)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Jeg tror nok jeg er ganske vrang om dagen! Griner for den minste filleting, er superego, hysterisk og lunefull, rett og slett! Har et temperament uten like. All honnør til mannen min, verdens beste, som holder ut med meg uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå