TurangaLeela Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Hun har alltid rett, har alltid det siste ordet og innrømmer aldri feil. Hun er hard, tøff og viser ingen nåde i en krangel/diskusjon. En "alla" siv jensen (kommer ikke på noen andre i farta)... Lurer på om hun eier noen form for samvittighet av og til... huff, måtte bare få det ut...
Holly❄️ Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 har en far som er slik jeg.Men han er enda værre en moren din.. han sier ting som at kvinnfolk ikkje er skapt til og skjønne ting og slikt... at man ikke kan regne med at jenter kan noe... Veldig koslig liksom!! :S
ettie Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Hva sier du til slikt da? Hadde jeg ikke funnet meg i, og komt med en passende komentar tilbake!
Nemofish Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Akkurat slik har jeg det med min mor og. Og det spiller ingen rolle hva jeg sier tilbake, det bare preller av. Sånn har det i alle fall virket i 25 år nå. Er jo glad i henne, men noen ganger føler jeg at jeg virkelig hater henne. Hun er ganske destruktiv ovenfor meg, - vet ikke om hun skjønner det selv eller ikke... Har på en måte et nært forhold, men snakker sjelden med henne om ting som er virkelig viktig for meg. Æsj, drittkjerring! Deilig å få det ut!
TurangaLeela Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 akuratt samme forhold har jeg og med henne, har et godt forhold, men er en bitch når vi er uenige..
Gjest Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 vet hvordan det der er ,møtte en sånn for ikke så lenge siden.. en skikkelig GAMMELDAGS dame.. fytti grisen så slitsomt..
Holly❄️ Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 jeg er så vant til det at jeg orker ikke si noe... han har alltid snakket slik til oss... Har lært meg og likke ørene når han snakker til meg, har ikke et godt forhold for og si det slik... Fra jeg var 14-16 sa jeg ikke et ord til han, selv om vi bodde i samme hus.. Flyttet ut når jeg var 17 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå