Nesly Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Har vært og kikket på nytt bilsete til gutten vår (8mnd) fordi han begynner å bli for stor for det første. Noen som har tips til hvilket bilsete vi bør kjøpe? Pluss og minus med merket? På forhånd takk...
Helnøtt med spire:) Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Maxi-kosi sitt (skrives det slik? vi har det selv hehe, men så lost er jeg) De sitter bomfast i blen. Klarer ikke rikke setet i det hele. Du kan justere det litt med å dra det frem slik at barnet ligger litt mer. Lett å feste. Neei ett kjempe bra sete:)
Nesly Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Er ikke maxi-kosi sitt bilsete nr. 2 kun forovervendt da?? Vil ha bakovervendt da vi har fått høre dette er sikrest..
Helnøtt med spire:) Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Trodde da det fantes som bakovervendt også da..hmmm
Gjest Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 BeSafe izi Kid, er blitt best i test flere ganger og står kun bakovervendt og er ikke til å rikke da. Vi bruker det til vår mellomste på 3 år fortsatt, synes det er et romslig sete, men svært i bilen, så prøv det i bilen før dere evt kjøper!
♥Prinzessin♥ Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 BeSafe IZI er visstnok kjempebra ja, men jeg syns det var så knotete å feste den! Var jo så mye opo og ned, under og over, bretting og styring... Nei, den ville jeg ikke ha. :-) Så vi kjøpte Akta Graco (bakovervendt såklart), som ungen så ut til å digge. Hun satt musestille og gliste da hun kom oppi den. Da kom hun nemlig så høyt opp at hun fikk sett ordentlig ut av vinduene... :-) Den var mye enklrer å feste enn IZI og den ser god ut å sitte i. Vi er veldig fornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå