vekten:) Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg har de siste to dagene hatt uutholdelig vondt i korsryggen. Klarer ikke hverken sitte,leigge eller stå. Det er bare 4 dager til termin,så nå har jeg begynt med det jeg aldri trodde jeg skulle bli så desperat å gjøre....ha sex hele tiden for å få igang fødelen:) Stakkar mannen min har ikke fått no på noen mndr pga bekkenløsning,men nå... Er det bevist at det funker egentlig?? Er sååååååååå lei å vil få ut den tunge klumpen så fort som..
Gjest Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 jo d e bevist at d funker er samme stoff i sæd som det er i det stoffet som du får for å modnes for å sette i gang fødselen det eneste er at for at fødselen skal starte så må man være moden så dermed kan sexen gjerne være med å modne livmormunnen men kan nok enda ta tid før fødselen starter. Jeg får masse kynnere av sex nå som blir kraftigere for hver gang så jeg er sikker på at det går "rett" vei lykke til..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 det har ikke funket for oss enda. (3 dager på overtid), men får som so-xited over her skriver også kynnere etterpå... Men kanskje det er at jeg ikke er moden. *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå