Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jenta mi lå på stellebordet, og jeg skulle tørke vekk litt gulp. Da jeg tørket foran øret bynte hun å hylgrine, lenge å veldig intenst. Det var vell kanskje en 1,5-2 cm foran øret. gjorde det forsiktig og sakte så skjønner ingenting. Kan det ha vert fordi det lugget eller noe? smeiket forsiktig borti med pekefingeren en stund etterpå for å sjekke å da bynte hun å grine igjen. Hva kan det ha vært??
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 noen ganger er det noe babyeb kan synes er ubehagelig, hvorfor vet jg nok ikke. har opplevd noe ling selv med min. men siden det er ved øret kan det kanskje være at kanalen er litt tett så det kan bli litt press..kanskje.. prøv igjen litt senere å se om du får samme respons. ta da even opp md helse.sj eller lege. kanskje ørebetennelse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Hvor gammel er hun?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Kan være at hun har vondt i øret.... Altså ørebetennelse feks. Har hun vært/er hun snørrete? Har selv vært mye plaget med dette på mine to eldste.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Hun er 8 uker. Hun har ikke vært snørrete, men littegranne tett. Men helsesøster mente det bare var litt gulp som gjorde at det blei tett. Prøvde akkurat å smeike litt der igjen nå, men hun reagerte ikke nå. merkeli.
emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 hehe... hun hadde ikke klort seg selv akurat? her i huse er det vel ca en måneds tid siden at lilleknøtta bynte å bli "redd"/"skeptisk." første gangen var vel når hun deisa rangla mitt i panna på seg selv; stoppa plutselig helt opp, surleppe og hyyyylskriking, skikkelig intens! en annen gang lå hun på leketeppe sitt, bynte plutselig å hylskrike, tok henne opp og trøstet. så da at det var en liten rød strek like ved øre hennes. Strøk forsiktig over kloremerket, og da bynte hun på nytt å hylskrike.. like intenst.
Frk. Vable Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Kan jo være ørebetennelse. Min datter har hatt det mange ganger, men hun har ikke hatt vondt når jeg har trykket ved øret. vet at mange får det å sjekker på den måten, men vet ikke om "vondten" kan forsvinne så raskt om det er ørebet. hun har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå