Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 jeg er litt i tvil, har hvert det i noen år egentlig.. jeg ar samboer som er gutt, men jeg elsker å se på og ha sex med jenter. når jeg har sex m sambo,tenker jeg at jeg har sex med ei jente.
Gjest -<<- Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Det er det vel bare du som kan finne ut av. Men de fleste lesber legger nok en del mer i homofilien sin enn bare seksuell tenning.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Det kan jo hende du er biseksuell, tenner på jenter men ikke passet å være sammen med jenter. Tenk på hvordan det ville vært å være sammen med en jente.... Men hvis det bare er sexen så er du biseksuell. Mange som er det
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Sånn har jeg det også...tenker litt på jenter og sånn... og tenner skikkelig på og se jentesex...jeg og ei venninne hadde jentesex på tull en gang...men etter det har jeg liksom drømt om og ha det igjen...Jeg elsker pupper er så pent og se på runde faste pupper... Men tror ikke jeg kunne vært sammen med ei jente... Har samboer nå som er gutt og han elsker jeg kjempe høyt...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Det er forskjell på å være biseksuell og bifil, jeg er bifil, kunne gjerne tenke meg å være sammen med ei jente, det er så mye mer enn bare å ha sex med jenter. Egentlig lurer jeg på om jeg er lesbisk, men det spiller ingen rolle hva jeg er. Jeg vil bare gjøre det som er riktig for meg. Det er jo ikke kjønnet man forelsker seg i, det er personligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå