Gå til innhold

Au-au ! Noen gravide her som opplever

Anbefalte innlegg

Skrevet

et press eller trykk på kjønnsleppene ? Det høres sikkert rart ut, men jeg har tenkt at det er fordi kjønnsorganene (og alt annet i kroppen!) fylles med mer blod.

Det er skikkelig ubehagelig!! Et intenst press som bare går over hvis jeg setter meg eller legger meg.

Jeg husker sånne vondter fra under og etter fødselen ( bare tusen ganger verre press under fødsel, selvfølgelig!), og da jeg fikk mensen tilbake etter amming, var det samme. Hver bidige mens var det sånn.

Har noen erfaringer med dette ? Jeg har tenkt at det kanskje er en overgangsfase, hehe, og at det vil gå over - HÅPER iallefall det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ?!

Jeg vil ikke være den eneste med denne kjipe greia!!! :-)

Jeg vil bare at noen skal si at det snart går over!!!!!!! ............:-)))

Skrevet

Jeg har det på samme måte, eller lignende ihvertfall. Har intense smerter og press, det kommer når jeg står oppreist, og er verst når jeg står i ro eller sitter på huk. Kjennes omtrent ut som om hele greien skal eksplodere. Det jeg har er ihvertfall åreknuter. Fikk det veldig tidlig denne gang, har hatt det lenge og jeg er ennå bare halvveis.

Skrevet

Uff, høres ikke godt ut nei.

Hør inne på bim :o)

Skrevet

Jeg hadde også det sist svangerskap.. Helt likt som deg.

Skrevet

Oi, du hørtes ut som meg - som om hele greia skal eksplodere, ja - bra sagt!!! Hihi:-))

Så det er åreknuter, ja ? Er det synlig hvis du ser etter, eller var det legen som konstaterte det ?

Jeg har åreknuter på det ene beinet, men jeg kunne gjerne hatt på begge i stedet for DER !!

Du har min medfølelse;-)

Skrevet

Har du og bebi i magen, ja - gratulerer! :-)

Varte det hele tiden...? har du det ikke nå ?

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg kan både se og kjenne dem om jeg kjenner etter, men kunne ikke det til å begynne med. Har ikke åreknuter noen andre steder faktisk. Men jeg har vært i kontakt med sykeartikler her jeg bor, og de skal ringe meg på mandag, for det finnes faktisk hjelpemidler. Nå klarer jeg stort sett ikke å stå i mer enn to tre minutter før det blir for ille, så jeg håper virkelig at sykeartikler har noe som funker!

Skrevet

Jeg er i 13.uke nå.

Kan ikke du komme tilbake til meg (evt. sende en pm) hvis du blir noe klokere ?

:-)

Skrevet

Det skal jeg gjøre vet du:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...