litlegullet Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Heisann.. I går kveld før jeg skulle legge meg, stellte jeg meg som vanligt. Men når jeg tissa, var det som om det aldri skulle ta slutt. Først tissa jeg vanlig, men så kom det litt og stoppa, så kom det litt til og så stoppa det. Satt på do i ca 10min. Så etter å ha vasket hendene, måtte jeg på do igjen. Det kom litt, stoppa osv. i 5 min. Ble bekymret å ringte føden. De sa at det kunne være vannet. Så jeg reiste inn til sjekk.. Lå til obeservasjon hele natta. Fikk reise hjem i 13 tiden i dag. Det de kom fram til var at det ikke var vannet som var gått. Men at det sansynligvis var min urinveisinnfeksjon som gjorde utslag. (min 3 UVI på kort tid) Så nå går jeg her med 1 cm åpning, er moden, har mye kynnere og bare venter. Noen som har opplevd dette? Hvor lenge kan det gå før fødselen er i gang? Er nå 35+3 på vei.
3+1=4 071107fødeklar Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 på min første så gikk jeg fra onsdag til neste onsdagsmårra med 1 cm åpning...fødte da på mårran..noe lengre tror jeg ikke at du går.. snart får du se babyen din:-)
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 jeg spurte jordmora om dette, hun sa du kan ha 1-2 cm åpning ganske mange uker uten at det skjer noe... (gledesdreper men...) men siden du var godt moden kan det jo hende det skjer noe snart
litlegullet Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 Takk for svar.. Håper det ikke tar for lang tid.. Er litt lei og ganske klar til å se jenta mi:)
*MAMMA TIL 3 PRINSESSER* Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 har gått med 2 cm åpning i 5 uker nå.
litlegullet Skrevet 29. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2007 Uff da.. Det var lenge.. Må si at det var litt nedtur å lese.. Men er du moden da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå