EtMirakel Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg mener selv jeg er i uke 16, men på UL så viste den uke 19, men skulle jeg ikke ha litt større mage da? den synes nesten ikke uten klær på, og om morran så er den nesten flat:S Er viktig med svar for meg!
mrss83 Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 selv fikk jeg mage i uke 16. men jeg har venninner som ikke fikk noe før 23-24. Min mor fikk mage rundt uke 28-29 med meg. så det er helt forskjellig fra person til person.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 UL bruker å være veldig nøyaktig da, så jeg tror jeg hadde stolt på det. Ang at det viser lite på deg, kan være måten babyen ligger på. Noen går faktisk gjennom hele svangerskapet, uten at det viser noe særlig.
vinterbarn Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 hei! Det er utrolig forskjell i forhold til dette. En venninne av meg hadde nesten ikke mage før hun var i uke 25, da begynte det å vises. Jeg er i uke 22 og med en litt stor genser kan ikke noen se at jeg er gravid, passer ennå de fleste bukser. Jordmoren sa at dette hadde med hvordan barnet lå i magen. Jeg ligger under den såkalte normalen på magestørrelse, men barnet er litt større enn normalen.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg fikk vite av jordmor at det ikke var uvanlig at termin ble flyttet 14 dager, selv dersom man har tatt prøverørsbehandling og vet akkurat hvilken dag det befruktede egget er satt inn. Så vet ikke helt om ultralydtermin er mer å stole på da jeg...
EtMirakel Skrevet 29. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2007 Ok, det gjør meg litt lettere til sinns og vite at det tar litt tid og få mage får andre også, ikke bare meg, tusen takk dere:), har tenkt så fært på dette nå at jeg nesten ikke har fått sove i natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå