LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Kan jeg bruk grädost i stedet for norvegia/jarlsberg i en pølsegrateng? Blir smaken okej eller funny? Oppdaget når gratengen var ferdig at den osten jeg kjøpte ikke ble kjøpt... :-S
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Hihi, forsøker jeg, pila.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå