Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 har en gutt på 6uker,har så lyst å ta meg en liten fest med venner. drikke vin spise god mat og sånt. Når kan man overlate den lille til mormor for en kveld? Når var første gang dere hadde barnevakt?
Mamman til Mina og Sara Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 har ikke tatt meg en fest enda, men tulla mi er bare 4 uker, kjøpte en flaske vin i dag som jeg tenkte jeg skulle smake litt på i kveld, å jeg gleder meg.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 ammer du? bare lurer da jeg har tenkt på dette med pumping og sånn? vet at etter et til to glass vin så skal man vente minst tre timer med å pumpe. hvor lang tid etter en halv flaske da? =) skal man bare doble timene? Hmm..
kisso Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 helsesøster min sa at litt vin var ikke farli så lenge man ikke følte seg beruset. en tur på byen blir vel litt annerledes ettersom det ofte blir litt mer da. selv har jeg ei på 4uker og planlegger en tur på byen om to uker men er jo lenge siden jeg har drukket nå så jeg tar det nok litt rolig nå første gangen. Vet jo ikke hvordan det går med liltlå heller. Men alle har godt av litt tid på byen syns jeg. Med min førstefødte tok det en stund før min første tur ut, nå med min andre har jeg litt større behov føler jeg. Mest fordi jeg er flinkere å amme nå som fører til at jeg er veldig bundet til babyen føler jeg. Min førstefødte ammet jeg nesten ikke (fikk det ikke til) men "fordelene" med det ble mer deling av ansvaret mellom oss foreldrene når det gjaldt matingen.. Vi har forskjellige behov når det gjelder å komme oss ut, mange av venninnene mine har liksom hatt dårlig samvittighet hvis de går ut når barnet er veldig lite men det syns jeg ikke man skal ha;) Unne oss litt tid for oss selv!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 ja absolutt, litt tid uten den lille må man unne seg! hvordan sover din lille på natten.. min sover ikke hele natten enda, det blir event bestemor som passer da jg og barnefar har flyttet fra hverandre.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 vi hadde bv da han var litt eldre enn din..husker ikke helt.. men jeg syns du skal kose deg og med god samvittighet...
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 NEI! Og min er snart ett år! Dette skyldes ikke at jeg er skinnhellig, ikke kan dra fra babyen min osvosvosv, men rett og slett at vi ikke har barnevakt, og begge har foreldre som er drit sløve med å tilby seg! De bor begge i en annen by, og kommer gjerne på besøk,men venter seg da full oppvartning, og føler seg som ordentlig gode besteforeldre når de reiser hjem igjen! De ser ikke i det hele tatt at vi så sårt hadde trengt litt kjærestetid sammen, mulighet til å sove ut en morgen, ha sex på morenkvisten!! SÅ gå ut, overlat babyen til mormor med verdens BESTE samvittighet, og KOS DEG!!!
PlinkiPlonk Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Nei vi drikker ikke, så vi trenger ikke bv heller:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 ehhh... selv om dere ikke drikker har dere vel godt av å komme dere ut littuten barn en gang blant eller???
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 29. september 2007 #11 Skrevet 29. september 2007 nei har ikke vært ute pga 2 år...vanskelig med barnevakt..
esperanza33 Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Helt enig med deg,for oss som par og kjærester, kose, og jaa ikke minst sove frampå ,men søren ikke for gå ut og drikke..Blir ikke aktuelt på en stund enda, han er bare 3 mnd, men herregud, helsesøster som sier at det er greit bare en ikke føler seg ruset! HALLO!!går det ann, alkohol er alkohol, jeg skjønner ikke vitsen
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #13 Skrevet 29. september 2007 Jeg har ingen å gå ut med heller,men hadde jeg hatt så kunne min kjære sittet barnevakt,ingen problemer der,men gå ut alene mere gidder jeg ikke,det begynner å bli vell kjedeligt + da tror sikkert mangen menn jeg er på jakt noe dem kan bare slå fra seg.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 Tok den første festen forrige helg. Da var lillegutt 4 mnd. Var veldig moro!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #15 Skrevet 29. september 2007 Ja, var ute når Sienna var syv uker, vi var på ferie på hjemstedet vårt. Men hadde ikke barnevakt da, mannen min "passet". Planlegger å ta meg en tur nå snart igjen- feire bursdagen min, da har hun blitt fem mnd.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #16 Skrevet 29. september 2007 var ute da lucas var åtte uker:) og jeg skal ut igjen neste helg:) jeg har heldigvis en mor som husker hvordan det var å være alenemamma og som gjerne avlaster meg innimellom:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #17 Skrevet 30. september 2007 Gutten er 4,5 mnd. Har ikke drukket eller festet etter han ble født. Har ikke noe lyst heller.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 30. september 2007 #18 Skrevet 30. september 2007 Ikke jeg heller! Min er bare 3mnd, og jeg legger meg som regel halv ti om kvelden, da er jeg skutt!! Er alene med 2, så hadde aldri klart morgningen i bakrus, hehe Frister ikke heldigvis enda heller =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå