Gå til innhold

Andre som har opplevd småblødninger i tidlig svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ærlige svar...

Forrige mandag testet jeg positivt, 4 dager over tiden. Hele dagen på onsdag hadde jeg stikninger og var veldig øm i magen. Onsdagskvelden kom det litt friskt blod på papiret etter jeg hadde vært på do, og et par dråper i skålen. Etter dette har det ikke vært mere blod, men bittelitt brun utflod på papiret hver gang jeg går på toalettet. Ingenting i trusa.(Beklager detaljene)

Er dette normalt da? Skal vel være i uke 5+4. Er ganske bekymret nå, kjenner ingen symtomer på graviditet heller. Tror dere jeg mister nå? Andre som har opplevd noe lignende?

Har fått time hos lege på tirsdag, men det er jo en evighet til....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Hadde det slik i alle mine svangerskap. Det ga seg omtrent ved 9-10 uker hver gang.

Skrevet

vet om mange som har blødd i svanger skapet som har født helt friske babyer. selv blødde jeg av og til fra uke 8-12 men mistet dessverre til slutt.

ville ringt legen og fått det sjekket. lykke til og håper spiren sitter. må legge til at jeg blødde mye når jeg blødde

Skrevet

Har det sånn jeg også. i tillegg har jeg hatt nesten vanlig mens i på begynnelsen av uke 5 og nå er jeg 9+5 og det ser endelig ut til å dempe seg... hai ikke blødd de tre siste dagene. men sneipen har det fint....

Skrevet

Jeg hadde småblødninger i starten av mitt siste svangerskap. Hadde mistet engang før så var skikkelig engstelig. startet på lillejulaften, så gikk rundt med angst hele julen husker jeg. men alt gikk fint :o) var på legevakten på sjekk, og fikk beskjed om å ta det veldig rolig. husker jeg knapt turte bevege meg...

Skrevet

Tusen takk for svar alle dere!!!

Nå ble jeg litt beroliget:-) Skal som sagt til legen på tirdag, og håper han er like positiv. Nå ble i hvertfall lørdagskvelden litt bedre. Skal kose oss med reker i kveld.....ble plutselig usikker på det og nå. Man kan vel spise reker når en er gravid??

Skrevet

Jada,kos deg med reker:)

Jeg hadde også blødninger, i uke 5.. Var hos lege, og de var positive pga at det var såpass lite blod. Han sa at som regel da man er så kort på vei, så kommer alt ut, sjelden man trenger utskraping. Jeg var på ul 2-3 uker senere og fikk se et liiite hjerte slå:) Ikke mist motet, mange har blødninger i førsten av svangerskapet. Snakk med legen, hør om du kan få komme på en tidlig ultralyd. Mulig han tar hcg måling av deg også.

Masse lykke til! Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast:)

Skrevet

Har opplevd bløsninger tidlig i svangerskapet alle 4 gangene jeg har vært gravid og som du ser av nicket mitt har jeg 3 barn, så en gang gikk det galt, de andre 3 gangene gikk det kjempebra! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...