Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 regn selv da !!! 50/50 er helt likt så burde kanskje ikke være så vanskelig eller hva ?????
Gjest Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 jeg måtte regne litt selv for jeg har ikke peiling....men hvis man tar utg.pkt i at 1 mnd har 30 dager blir 40% 12 dager......
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 det blir 12 og 18 dager ja.. Hva er vitsen med sånne svar da anonyme tulling?? Enda en anonym........
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Dere som har 60/40.Hvordan deler dere det opp? 12 dager i strekk eller? hilsen hi.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 vi har i utgangspunktet 60/40 der jeg som mamma har 60% barnet er hos pappa en ettermiddag i uka og annen hver helg
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 + annen hver hver jul / påske... Men tror det blir "40/60" om barnet overnatter den dagen i uka også... va det mekleren vi brukte mente vertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå