Gå til innhold

Trillepike og betaling


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er det forventet å gi i betaling til trillepiker på 11 år som passer 2 barn ca 2 timer på ettermiddagen?

 

Og for en lørdagskveld?

Vi har INGEN peiling!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20-30kr timen er vel vanlig for trillepiker?

 

En lørdagskveld? altså en 11år gammel jente med 2 småbarn alene en lørdagskveld??

Det hadde jeg ikke tatt sjansen på.. eller misforsto jeg deg nå?

Skrevet

De er 2 eller 3 på 11 og 12 år. Måra til den elste bor 200 m unna og kunne steppe inn. De skal jo sitte her etter at ungene har sovnet.. men er det drøyt altså?

 

Skal begynne å passe de litt på dagen først, mens vi er hjemme da.

Skrevet

Nei da er det jo litt annen vinkling på saken ;)

150-200kr ville jeg sagt var greit for en lørdagskveld..

Skrevet

Hadde nesten trodd den 11 åringen hadde trengt barnevakt selv på en lørdag kveld =0)

Skrevet

Ja, det var det da:) Vi blir jo ederu og ikke alt for langt unna vi heller. Tenkte å komme hjem ca kl 23. Men som sagt, jeg kjenner ingen 11 åringer, vet liksom ikke hvor voksen de er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...