Mamzen Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Hvor mye er det forventet å gi i betaling til trillepiker på 11 år som passer 2 barn ca 2 timer på ettermiddagen? Og for en lørdagskveld? Vi har INGEN peiling!
¤MegOgMini¤ Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 20-30kr timen er vel vanlig for trillepiker? En lørdagskveld? altså en 11år gammel jente med 2 småbarn alene en lørdagskveld?? Det hadde jeg ikke tatt sjansen på.. eller misforsto jeg deg nå?
Mamzen Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 De er 2 eller 3 på 11 og 12 år. Måra til den elste bor 200 m unna og kunne steppe inn. De skal jo sitte her etter at ungene har sovnet.. men er det drøyt altså? Skal begynne å passe de litt på dagen først, mens vi er hjemme da.
¤MegOgMini¤ Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Nei da er det jo litt annen vinkling på saken 150-200kr ville jeg sagt var greit for en lørdagskveld..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Hadde nesten trodd den 11 åringen hadde trengt barnevakt selv på en lørdag kveld =0)
Mamzen Skrevet 29. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2007 Ja, det var det da:) Vi blir jo ederu og ikke alt for langt unna vi heller. Tenkte å komme hjem ca kl 23. Men som sagt, jeg kjenner ingen 11 åringer, vet liksom ikke hvor voksen de er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå