alene pappa Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 i dag flyttet min samboer ut. utrolig tom og ensomt her nå. ingen å snakke med heller. skulle ønske det var noen her som jeg kunne snakka med. livet er ikke godt nå.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 hei. ingen god situasjon det der,er trist når forhold blir slutt og enda vanskeligere når det er barn inni bildet vet det kan være utrolig ensomt å være alene.og spesiellt hvis du ikke har noen å dele tanker og følelser med. hvis du vil prate eller no så bare send en pm iallefall en trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 samboeren er ikke mor til barnet eller?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Hei, Jeg flyttet ut for noen dager siden selv. Det er veldig trist, spesielt for jeg ikke ønsket å være på denne statistikken men ønsket en kjernefamilie med vårt barn. Kan jeg få spørre hvorfor hun dro? er det noe som kan jobbes med? Noe du har sagt eller gjort som du kan rette opp, eller andre årsaker? Ønsker deg lykke til og håper det ordner seg. De sier det blir bedre dag for dag. Vi må ta tiden til hjelp
Winterlady Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Uff...så trist. Var det ditt barns mor som gikk fra dere, eller en senere samboer? Uansett skjønner jeg jo at det gjør vondt... Mange her inne har selv opplevd å bli forlatt, både brått som lyn fra klar himmel, eller som et resultat av at det gradvis har gått dårligere med kjærligheten. Utrolig nok går smerten over etterhvert, og man får det bra igjen. Har du noen kamerater, venninner eller familie du kan få litt støtte fra i denne tiden? Klem!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Er godt å ha nokon å snakke med etter eit tungt brot. Så håper du finner nokon som kan støtte deg i ei tung tid. Ønsker deg ihvertfall lykke til!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 vi er mange her inne som har hatt det sånn som du har det nå. det er bare og dele tanker om du ønsker eller lurer på noe. ting blir bedre etter hvert.
OLME Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 nei-det forstår jeg. sikkert den verste dagen i livet ditt tenker jeg.med tiden leges alle sår-i allefall demper smerten seg og ting går seg til-men tar tid.lykke til.
tonebf Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 uff ikke noe kjekt, altid trist! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå