Gå til innhold

maclaren til Thailand...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som så mange andre skal til Thailand og ha med meg knøttet som da blir 9 mnd...

Lurer fælt på hvilken vogn jeg skal ha med... ser det er noen her som anbefaler Maclaren... hvor får jeg kjøpt denne? Ser de har den på biteringen...men jeg har lyst til å prøve vogna før jeg kjøper den da...

Andre vogner som kan være aktuelle? Vurderer easywalkersky... men den er kanskje litt stor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde med Maclaren da vi var i Thailand.Super vogn som er verdt hver krone:) Fru Lyng har den om du vil "se den live"

Skrevet

Maclaren var superfin, men vi endte opp med en peg-perego pliko:)

Tror den blir superbra!!

Skrevet

så lenge vogna er liten og lett så går det bra i Thailand. Blir mye løft opp og ned av fortauskanter etc da det ikke akkurat er noe handikapvennlig land.. :) Vår Carena Easy var velbrukt før vi dro, men etter å ha blitt dratt i sand og kjørt i dumper og over fortauskanter ble hjulene noe skrøplige..nå er dette en vogn vi kjøpte til under 1000,- lappen og så den hadde nok gjort jobben sin...

Skrevet

Maclaren er verdt hver eneste krone!!!!

Vi har hatt den med på mange ferieturer, og det er en helt fantastisk vogn på alle måter!! Super integrert solskjerm på den også. Du får ikke bedre paraplytrille etter min menning,

Skrevet

Du kan forresten lese å se mer om vognen på www.maclarenbaby.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...