Trebarnsmamma30 Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Hvilke symtomer hadde/ har dere? Bare lurer, er 14 uker på vei med nr 2 så vet ikke kjønnet.. har jente fra før.
Mamzen Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Jeg var bare trøtt og liten matlyst. Ellers de vanlige symtomene, ømme pupper.
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Trøtt å sliten, kvalm men spydde aldri...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 veldig trett, ikke kvalm, kun overfor enkelte lukter, men det går fort over. tett i nesen, spesielt på morgen. Litt bekkenvondt er 17+4 idag
Gjest Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Symptomene mine: - Veldig trøtt. - Lite kvalm. - En del svimmel. - Liten matlyst, men mye salt og søtsug. - Mye halsbrann. Sikkert mye mer, men kommer ikke på i øyeblikket.
Trebarnsmamma30 Skrevet 29. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2007 Venter kanskje enda en jente jeg, for jeg har vært helt utrolig kvalm.. nesten verre enn sist. Kaster opp hver dag enda i uke 14.
Filippa K Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Jeg har vært mye dårligere i dette svangerskapet enn sist da jeg fikk jente. Da var jeg kvalm de første ukene, men nå kastet jeg opp hver dag, har vært sliten og svimmel. Og ul viste gutt. :-) Er 18+2.
Evab Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Jeg er 16 uker på vei nå, og venter en gutt. Jeg har kastet opp ca hver dag siden uke 6. Er ellers veldig var på lukter, og hadde tidlig veldig ømme pupper.
Kakebakesøte Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Litt trøtt, men ikke mye. Mener jeg var mer trøtt første gang (har ei jente fra før). Uggen 24/7 fra uke 7 til 13 ca. Aldri kastet opp. en del svimmel puppene har ikke vokst noe spes (gjorde ikke det sist heller). Har ikke hatt noe særlig ømme pupper, er bare fastere. tisser mer enn vanlig Har hatt en del avesjon mot matvarer, men dette er over nå. Det var det jeg kom på
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Kvalm, men kun oppkast i forbindelse med bt fall puppene har ikke vokst noe HALSBRANN Blodtrykksfall kjempe ofte... Og lavt bt. Trøtt i perioder ingen spesielle pica, men har likt sure ting fremfor søtt svimmelhet og uvel
Gjest Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 -ingen spes kvalme -stor matlyst i hele 1.trimester, sulten hele tiden -ikke lyst på noe søtt, å jeg har vært sjokoholiker lenge! -ingen spes matlyst i 2. trimester, lei av å spise, men man må jo ha mat. Ingen ting som frister. -veldig ømme pupper hele veien, å de har vokst fra en liten B til stor C. -fikk mage veldig fort -ikke lagt på meg noe på siden av magen, den strutter rett fram -utrolig trøtt og sliten -sover dårlig om natta, bruker lang tid på å sovne å våkner ca. hver 2. time -veldig svimmel, av og til kan jeg ikke reise meg en gang -veldig tørst, å da har jeg bare lyst på vann det var det jeg kom i farten i alle fall:)
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 30. september 2007 #12 Skrevet 30. september 2007 Æ skal ha gutt, og hadde jente første gang. Og mine symptoma: - ganske dårli i begynnelsen, ihvertfall i forhold til første. - Hadde ikkje lyst på sjokolade og godterier - unntakstilstand! - Økt lyst på sunne ting, grønnsaker osv - Mørk urin - mørk areola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå