Gå til innhold

Alt var som det skulle!


Anbefalte innlegg

Skrevet

La inn innlegg her om at jeg var innlagt på sykehus. pga svangerskap utenfor livmor.

I dag tok dem ny ul og blodprøver. hcg nivået stiger slik det skal. og på ul i dag så så dem en liten smule inne i livmora mi :)

den målte 2,8 mm. Og væska jeg hadde i buken var nesten helt borte.

Jeg er så lykkelig!

Det er et mirakel, og nok et bevis på at de utroligste ting kan gå bra :)

Skal tilbake på ul mandag, håper den har vokst litt til da.

JIPPI!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så BRA =) Fantastisk. Krysser fingrene for at alt går bra fremover... Lykke lykke til!

Skrevet

Jo takk! Jeg kan nesten ikke tro det. Det er helt fantastisk! :D :D :D

Skrevet

Så herlig da. Håper det fortsetter i riktig retning;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...