Tomaten Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg vet jeg ikke er den eneste som har spurt om hva som er best av disse... hihi... Kjøpte ny parkdress til småen idag, og endte opp med Troll dress denne gangen... kjøpte reima tec ifjor, den var jeg superfornøyd med:) så jeg lurer litt på om troll er like bra??... Noen med erfaring?? Hun i butikken mente de var av samme kvalitet.... Syns Troll dressen var finere i design enn reima... så det var det som avgjorde valget....
Gulosten™ Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Har også kjøpt Troll, aldri brukt noe annet. Men jeg syns 4 dresser i en taler for seg!!! Og den er minst like bra kvalitet som noe annet.
♥Snulder Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Her har vi sverget til Troll i flere år. Superfornøyd med den! I år prøver jeg den billigste utgaven til 2 åringen. Den som har fast ullfor og som er "røffere" i stoffet med trollsiluettfigurer på. 6 åringen har fått den vanlige typen pga at han er mer ute og sliter klærne mer.
Tomaten Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg kjøpte den limgrønne og brune med troll siluettfigurer på til småen på 3 år her også stod ikke noe info på merkelappen, så jeg bare lurer litt på hvor mange kuldegrader den "tåler".. den er jo ganske "tynn"... Har en reimadress som jeg tror han kan bruke på veldig kalde dager.... i tilfelle....
Mogop fikk augustgutt Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 4? bruker du dem på begge sider *fnis*
Mogop fikk augustgutt Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Reima for to år siden, Troll i fjor, Reima i år. Innbiller meg at Reima er varmere (selv om jeg vet folk sier det motsatte) også ble jeg drittlei den ulldressen som måtte tas på først, ellers så røyk knappene med en gang.
♥Snulder Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Den er tykk nok i kulde!! Jeg bruker ett ekstra sett ull under, og har aldri opplevd kalde unger!
♥Snulder Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Den nyeste modellen til Troll har ikke "løs" ulldress lenger. De har lagt ulla som ett mellomlag i dressen:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå