Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Har seg slik at jeg har ekstremt mye kynnere for tiden. Uannsett hva jeg gjør så knyter hele magen seg sammen og jeg må puste rolig for det er så ubehagelig! Har hatt en god del mens smerter de siste dagene også, men aner ikke hvorfor. Babyen er aktiv og sparker mye, så er ikke redd for at noe skal være galt med den. Er bare at jeg ikke skjønner alle desse kynnerene og mens smertene? Magen blir hard som en ball bare jeg hoster! Flere som har det slik som dette eller? Dessuten har jeg ikke så stor mage, så kjenner kjempegodt rumpa, ryggen osv til bebien når magen strammer seg sånn. Skikkelig ubehagelig:/ Noen som kan gi meg et godt svar eller?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Kan ikke gi deg noe godt svar, dessverre, ville bare si at jeg har det på samme måte. Kraftige kynnere , hadde de siden uke 22 omtrent, nå er de her nesten kontinuerlig, som gjør de virkelig vanskelig å gå, selv korte distanser. Mensmurringer og andre smerter også til stedet, så jeg bare går ut i fra at det er vanlig..er i uke 40 nå. Hvor lang er du på vei da ?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Godt å høre at noen har det på samme måte. jeg er 34 uker på vei ca, men har hatt kynnere siden uke 17. kjipt ass:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå