Gå til innhold

Trillepiker og betaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er det forventet å gi i betaling til tre 11 åringer for å trille/passe to barn ca 2 timer en ettermiddag?

Og hvor mye for en lørdagskveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hey hey. . jeg har ikke barn fra før, men har vært trillepike når jeg selv var 14 år, da fikk jeg 50 kr for 2 timer, helt tragisk egentlig. . så jeg vet ikke hvordan det er nå. er det tvillinger hadde jeg vertfall gitt en 100 lapp, for 11 åringer er jo dette mye penger;)

håper du får noen bedre svar for det er ikke lett å vite lengre.

når jeg satt inne en lørdagskveld fikk jeg 200 kr, det er da 5 år siden, men satt da fra kl.18.00 til 24.00 - 01.30.

Skrevet

Ja, dette er vanskelig..Vi har sagt at de gjerne kan være 3 piker her på lørdagskvelden, men at da må de dele pengene, slika at vi har en fast sum uansett om de kommer 2 eller 3.

Skrevet

Hei! Jeg har betalt min trillepike 40 kr timen for å passe dattera vår. Hun er 13 år. Når hun har sittet barnevakt på kveldene i helger har hun fått ca 200 kr, men det kommer jo ann på hvor lenge, og om de får mat, snop ect. Da har hun kanskje hatt med seg venniner, men jeg har gitt henne pengene, så får di ordne opp seg imellom :-)

Skrevet

Etter å ha snakket med naboer og andre kjente betaler vi følgende til vår trillepike/barnevakt på år 14 år:

- trilletur på ettermiddagen: 25-30 kr timen.

- barnevakt kveld: 50 kr timen.

Vi runner alltid oppover.

Skrevet

Vil også legge til at vi har sagt at hun må bare ta med en venninne eller to om kveldene, men at vi bare betaler henne. Om hun vil dele pengene er opp til henne.

Skrevet

Hehe, lurer bare på en ting??

Får de betalt om de kommer på døra å spør om å få trille?? Eller bare når dere spør om de kan trille??

Hvor gamle er barna deres??

Har ei lille søster som allerede nå har spurt om hun kan trille når babyen kommer, hvor lenge og hvor langt hun kan trille... hun er 12 år.... Babyen kommer ikke før feb 08:)

Blir jo ruinert om jeg skal la henne trille og betale hver gang hu vil:)

Skrevet

Betaler 25 kr i timen,samme gjør naboen. Blir jo ganske mye penger når det blir noen ganger i uka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...