Leirha Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg står HELT fast!!! Noe godt, trenger ikke være super enkelt, men ikke 5timers prosjekt, for sliten til det ;P Er orntlig lei pizza, lasagne, taco og spaghetti... Har en gutt på 10 som er rimelig kresen, men han får få tomatsuppe hvis noe kommer med noen gode forslag Sulten jeg.. hihi
jente08ogspire:) Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 innbakte pølser! Det synes jeg er godt, men det kan hende at det likner litt for mye på pizza...
Phantom´ Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Fondue synes jeg er snask lørdagskos. Pleier å bruke følgende Scampi Kamskjell indrefilet svin Cherrytomat paprika sopp sølvløk minimais Så mekker jeg en god dip og serverer enten litt ris eller baguetter ved siden av. Mat som man kan spise leeeenge. Passer på å få onga i seng først vi da, så mor og far kan kose seg i fred
Maigullet Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Chicken tikka med masse raita og nanbrød til. Og så er det godt med tomater og agurk til synes jeg, for ellers blir det litt sterkt. Det skal vi ha i kveld. Veldig enkelt og fort gjort, og smaker helt annerledes enn det du nevnte. Bruker å spise det når vi blir lei av det andre, sånn som nå Ha en fin kveld
Leirha Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 Mye godt her Prøvde å få tl en avstemning blandt gutta mine nå... TACO ville minsten ha, og sambo syns det hørtes fint ut han (( Prøvde å få di til å tenke i litt andre baner da... MCDONALDS!! for guds skyld altså Innebakte pølser hørtes litt godt ut, det gjorde resten også. Liker ikke bearnaissaus jeg, men fikk plutsleig lyst på biff med akkurat dette.. uff, alt man skal igjennom som gravid ;P (de andre vil jo ikke ha dette sef)
Vårgutten-08 <3 Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Du kan ha pitabrød med masse digg oppi.. Hmm, kjøttdeig, ost, kylling, salat.. Her er det ingen begrensninger;)
2hærligegutter Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Vi har akkurat kost oss med panert svinefilet, pommesfrits, god saus og salat. Svinefiletene panerer jeg selv slik: sett frem 3 dype tallerkner, 1 for hver del. bland mel med pepper, hvitløkssalt ell. hvitløkspulver (jeg bruker begge deler. egg. griljermel. snu filetene først i mel, ta de så over i egget (pass på å få egg over hele og la de gjerne ligge litt mens du begynner på neste kjøttstykke), ta det så videre over i griljeringsmelet også her pass på å få det over alt. Stek det i pannen med olje. Mye bedre enn snitzelene du får kjøpt i butikken, og det passer også bra til kyllingfilet. Det er lettere enn det ser ut
mor.monsen Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Vi har akkurat kost oss med lammegryte med nypoteter og kålrabistappe. Tar en halv time å lage og er kjempegodt!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #9 Skrevet 29. september 2007 Vi skal ha gratinerte poteter, tacokjøtt, peppersaus og rosenkål eller brokkoli og hvitløksbaguetter. Kjempegodt! )
Piken på landet Skrevet 29. september 2007 #10 Skrevet 29. september 2007 Fyllte rundstykker 1 skinkeboks 1 pk majones 1 boks lettrømme 6 kokte egg 1 purre i boks mais 1 pakke Hatting rundstykker/flutes Hakk skinke, egg og purre i biter og bland sammen med resten av ingrediensene. Skjær et hakk på toppen av rundstykkene og legg i fyll. Dryss litt ost på toppen. Sett i ovnen på 175 grader i ca 30 min. Servèr gjerne med frisk salat. Noen annet som er godt er club sandwich med bacon, kyllingfilèt, chilisaus, hvitløksdressing, avocado, agurk, rødløk og salatblad. Det skal jeg h
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå