Gå til innhold

Er QR testene like sikker som CB testen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid testet med CB... var på appoteket idag, men de hadde bare QR tester. Er de like sikkre? Skal teste imårgen!! Gleder meg vannvittig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har klaget på QR testen i dag. De har bare den på det apoteket hvor jeg handler også. En gang før virket ikke testen i det hele tatt. Forrige gang kjøpte jeg en dobbel pakke. Første testen var grei nok. Kom veldig svak test på strek nr. 1 (den streken som viser om du er gravid eller ikke). Skulle ta en kontrolltest to dager etterpå. Den virket ikke. Kom ingenting opp på strek nr. 1 og en halv strek på strek nr. 2. Jeg fikk en ny pakke i dag. Det kom, etter en evighet av en ventetid, opp to streker. Nå, mange timer etterpå, er det to klare streker.

Gjest mamma'n til go'gutten
Skrevet

Jeg testa klart og tydelig positivt med QR da jeg var gravid. Kom kjapt fram ogs, 1-2 min.. Så jeg har ikke noe negativt å si.. Men har ikke prøvd CB da..for det var 1pp den gangen og kjøpte bare den pakka med QR. Og nå i disse prøveperiodene har jeg bare brukt billig-strips.. I følge en oversikt over hvor følsomme testene er (husker ikke hvilken nettside) så er QR mer følsom enn CB da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...