Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 få si grrrrr jeg..... grrr til ungdommer å dens holdning innimellom... grrr til masete unger som slett ikke skjønner at nei er nei... grrr til gubber som har all verdens tid til alt bestandig... grrr til maskina som ramler ut i hytt og gevær... grr til meg selv som slett ikke kan vente med å gjøre ting,og nå sitter her med skjegget i e-posten og resten av dagen på sofan. grrrr grrr grrrr til dumme dumme smågodtposen som er tom!!!!!! pjuh,det var godt det ;o) så nå kan jeg vel si at jeg fikk blåst ut litt,uten at di her hørte det =0)
dritgrei hei hei! Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Jeg kan knurre med deg jeg.... jeghar ikke noe å knurre for i dag, men jeg kan bli med likevel, det høres så mye mer overbevisende ut om man er fler i knurrekoret.... Da får vi kanksje skremt litt fart i ræva på han mannen din også. :-) Send dritungdommen på butikken da vel.... han har sikkert ikke noe bedre å ta seg til uansett... og vips så har du han ute av syne, og full smågodtpose om ikke lang tid :-)))))
dritgrei hei hei! Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 ja så send han med den gode tida på butikken da.... jeg har lyst til å gjøre noe for deg, men ååååååååååååååååååååååååååå jeg bor jo her. Har du sett den serien om "HEIDI", eller lest boken om henne. Da hun kommer til sveits fra alpene første gang, blir hun lagt i en diger myk seng, med myke lekre laken som helt sikkert lukter sommervind, med gode puter, og en dyne som kun er en prinsesse forundt, oppi der kunne du vært litt. da kunne du ligget rett ut med ryggen din, uten at det gjorde vondt, vi kunne festa tv'n i taket og du skulle fått ligge der så lenge at du hadde lagt på deg minst 10 kg, av bare god mat og smågodt. Du skulle ligget der så lenge og sovet så mye at det hadde vært bare deilig å gå på 14 nye år med oppvoksende slekt! Alt dette har jeg lyst til at du skal oppleve, men siden jeg ikke kan arrangere dette for deg, så kan du hilse mannen din fra meg å be ham om å reise en tur ut å hente det du aller helst vil ha. tenk om du hadde fått en god klem på kjøpet, det hadde vært fint! Du kan få en cyberklem av meg i alle fall!!!! klem klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå