Gjest Sekretøsa Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Og hvorfor har min 30????? Har jo dobbelt så mye som meg jo!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 hehe.... Det har nok min 3 åring også... minst ;o) Jeg tror det er fordi det er moro og endelig få mulighet til å kjøpe truser og ikke bare disse kjedelige buksebleiene...hehe... ) (Dessuten selger HM pakker med 7 truser til under en hundrings... det finnes ikke i min str... ) ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 sant nok... det er jo gøy og kjøpe truser! Og du hadde et poeng, en pk med 7 koster jo halvparten av hva en til meg ville kosta...
auro Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Ryddet hos lillesøster her en dag og ble helt sjokkert da jeg telte nesten 40 truser. He, he....
MamiMaribel Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Min har også minst 30, og sikkert mer - og omtrent like mange par sokker:-) Det er praktisk å alltid ha nok av disse plaggene, hihi, men det er kanskje litt i overkant..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå