håpende Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Nå er jeg ca 1,5 uke etter IKM og ingen mens...og fremdeles ingen positiv grav test. Beklager om jeg gjentar meg selv her inne - men holder på å bli gal. Klarer ikke å tenke på noe annet om dagen...men får en liten "knekk" når testene ikke er positive (siden tanta holder seg unna fremdeles). Jeg har mensmurringer fremdeles (hatt i ca to uker) og føler meg oppblåst i magen. Leste i et annet innlegg at kvinner produserer hcg ulikt...og at noen kan teste positivt så lenge som to uker (eks) etter IKM. Noen som har noen erfaringer med dette? Jeg fikser å ikke være gravid - men frustrerende å ikke vite enten eller.
nr2-imagen:) Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Hei! Jeg har det på akkurat samme måte!!! ca1,5 uke over ikm jeg også! Og bare negative tester. Det er virkelig frustrerende!! Man føler seg gravid, og alt sier at du er det, men testene viser noe annet.. Jeg vurderer faktisk å ta en blodprøve for å sjekke... Nå har jeg utrolig mye utflod også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå