Gå til innhold

er 9 uker på vei nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke bestilt time hos doktoren enda,bør jeg gjøre det snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det synes jeg jo.......... Jeg var hos legen da jeg fikk positiv test og da var jeg ikke mere enn 3 - 4 uker på vei. Hmm.. lurer på om 6 uker er sånn vanlig 1 besök hos legen ! Uansett er det förste graviditet så ville jeg gjort det på mandag :o)

Skrevet

Jeg har nettopp oppdaget at jeg er gravid. Snuppa skal til lege neste uke. Jeg ringte og spurte om jeg kunne få en time samtidig. Bare for å få det bekreftet, liksom. Legene vil helst ikke se dere før i uke 10-12, sa hun som svarte på telefonen. Så jeg har fått time i begynnelsen av november, da er jeg ca. 10 uker på vei. Dersom alt går bra...

Kanskje på tide å ringe å få en time, siden du er 9 uker på vei.

Skrevet

Ringte med en gang jeg fant ut jeg var gravid =0) ville søke fødeplass med det samme. Må nesten det her i Oslo =0)

Skrevet

Jeg dro til legen da jeg var 8-9 uker på vei. Det syntes han var litt i tidligste laget, så neste gang kommer jeg til å vente til uke 12-13.

Skrevet

Ja det bør du for hvis du skal få noe ut av bekreftelsesscanningen (nakkefoldsscanningen) må den tas mellom 10+2 og 12+5 og såvidt jeg vet er det kø på sånne ting i norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...